«Знай своїх»: платформа, яка об’єднала медіа та локальних виробників

stub

Знати своїх – це можливість обирати тільки найякісніше, найоригінальніше і найдоступніше. Саме тому Національна асоціація медіа за підтримки медіакомпаній та локальних підприємців запустила платформу «Знай своїх».

«Знай своїх» – це всеукраїнська платформа-каталог виробників локальних товарів та послуг, яка дає можливість місцевим мешканцям та туристам знати і підтримувати місцевих виробників. На платформі ми спільними зусиллями зібрали найкращі можливості для вас: від карпатських чаїв до будівельних покрівель.

Приїжджаючи у нове місто, туристам часом дуже важко зорієнтуватися, де можна купити щось унікальне, особливе тільки для певного регіону. Платформа «Знай своїх» дасть можливість заздалегідь підготуватися і обрати на сайті невеличкі крамнички, пекарні, броварні та лавки, які найбільше вас вразять. Щоб, приїхавши у нове місто, ви не витрачали часу на зайві пошуки і купували найунікальніше.

Кожна регіональна медіакомпанія  має каталог із локальними виробниками. Наразі 8 медіакомпаній мають уже такі каталоги. Першими не побоялися і повірили у перспективність проєкту – ПП «Радіостудія «Сяйво» (ТРК «НТК), МКП-ІТА «ВІТА», КП «Телерадіоагентство «Новий Чернігів», ТОВ «Радіокомпанія «Західний полюс», ТОВ «Телевізійна компанія «Приват ТБ Дніпро», ТОВ «МТРК «Чернівці», радіо «Самара», ТОВ «Телерадіокомпанія ТРТ» Дрогобич.

«Від платформи «Знай своїх» очікуємо, що мешканці та гості міста зможуть легко знайти потрібний місцевий бізнес, ознайомитися з товарами та послугами, передивитися онлайн і прийти, знаючи що саме ви хотіли придбати. Особливо корисний цей проєкт під час пандемії, коли потрібно зменшити кількість контактів і рідше виходити з дому», - розповідає модераторка  сайту Ксенія Смігоровська із «Західного полюсу».

Ваше медіа також може долучитися і стати партнером проєкту. Ви зможете бути першою медіакомпанією у своєму регіоні і вам буде підпорядковуватися каталог локальних виробників. Окрім того, ви матимете можливість монетизувати свій каталог, отримуючи прибуток від банерної реклами  (формати: брендування, TOP-банер, CatFishбанер, Premium-банер, pre-roll у відео) та залучаючи нових виробників.

  • Чим платформа може зацікавити локальні бізнеси?

Платформа «Знай своїх» відкриває нові горизонти для локальних виробників товарів і послуг, надає їм голосу, робить помітними. Маленькі бізнеси часто потерпають від невідомості, адже їхні бренди не мережеві, мільйони на їхню розкрутку не витрачають. Однак продукція чи послуги їхні якісні та конкурентні, варті, аби про них дізналися. Платформа дає можливість таким локальним виробникам стати більш помітними на ринку без дорогих піар-кампаній та маркетингових планів. Адже яким би крутим не був ваш бізнес, щоб унікального ви не пропонували, але про вас ніхто не знатиме без реклами.

«Знай своїх» - це можливість заявити про себе. Представники локальних бізнесів можуть створити у каталозі свої кабінети-акаунти, у яких зазначити назву компанії, описати товари чи послуги, додати фото чи відео, контакти, посилання на соцмережі, акції, ціни.

Платформа «Знай своїх» передбачає можливість двох видів акаунтів, а саме:

- Premium акаунт - сторінка компанії фіксується на головній сторінці платформи, а також у верхній частині каталогу обраного регіону. Сторінка компанії візуально виділяється від інших з позначкою MUST Visit. Отримує оглядовий матеріал (відеосюжет, або статтю на сайті, пост у соцмережах медіакомпанії регіону) 1 раз на рік. Вартість: 300 грн/міс. або 3000 грн/рік.

- Standard акаунт - сторінка компанії існує у каталозі, доступна у пошуку, але не отримує жодних промоцій. Вартість: безплатно.

Ви зможете створити свою сторінку в каталозі безплатно – і про вас дізнаються місцеві та туристи. А можете придбати Premium акаунт, і тоді про ваш бізнес розкажуть професіонали-медійники у своїх новинах, проєктах і програмах, а також знімуть про вас відеосюжет чи напишуть у соцмережах. Все це для вас може стати хорошим трампліном для розвитку, аби про вас дізналися та заговорили, а в перспективі – купили чи замовили послугу або продукцію.

Медіа та локальний бізнес – синергія, яка у кризові часи особливо необхідна для розвитку. Створивши платформу «Знай своїх», ми хотіли підтримати медійників та місцеві бізнеси, які після пандемії переживають не найкращі часи. Наша ціль – зробити маленькі бізнеси сильними та конкурентоспроможними, але для цього треба, щоб про них заговорили. Окрім того, ми дуже вболіваємо за сталість медіа та їхній розвиток, а участь у проєкті дасть їм можливість для додаткової.

 

Проєкт «Знай своїх» реалізується Національною асоціацією медіа за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду "Відродження" в рамках спільної ініціативи «EU4USociety».

 

Пресслужба НАМ