Відкрито набір на курс «Школа програмних директорів ТБ + Digital» в UMES

Уже в березні стартує курс «Школа програмних директорів ТБ + Digital» в UMES. Курс зацікавить співробітників програмного відділу регіональних медіакомпаній. Протягом п’ятьох модулів студенти навчаться вимірювати теледивлення та використовувати дані медіадосліджень, шукатимуть свою цільову аудиторію, зрозуміють, яким контентом заповнювати програмну сітку, як проводити прямі ефіри, управляти корпоративними фінансами медіа та як мотивувати творчих працівників. І ще – десятки цікавих тем для вашого особистісного і кар’єрного розвитку.

Курс «Школа програмних директорів ТБ + Digital»  включає 5 очних модулів в Києві, дистанційне навчання та випускний проєкт. Перерви між модулями триватимуть до трьох тижнів.

Дати курсу «Школа програмних директорів ТБ + Digital»:

1-й модуль – 20, 21, 22 березня;

2-й модуль – 10, 11, 12 квітня;

3-й модуль  – 22, 23, 24 травня;

4-й модуль – 12, 13, 14 червня;

5-й модуль  – 3,4,5 липня.

Захист випускного проєкту – 10 липня.

 

ПРОГРАМА КУРСУ

 

Для того, щоб стати учасником курсу «Школа програмних директорів ТБ + Digital»,  необхідно заповнити анкету до 28 лютого за посиланням: https://forms.gle/2Wz717W5iPbjAo4TA

Відбір буде складатися із двох етапів:

  1. Відбір за анкетою та мотиваційним листом.
  2. Онлайн-співбесіда та заповнення більш детальної анкети.

Цього року вперше з’явиться можливість відвідувати окремі модулі чи лекції гостьовим слухачам. Якщо ви заклопотана людина і не маєте часу на тривале навчання, то зможете прослухати тільки той модуль чи лекцію, які необхідні вам для роботи.

Тренерами курсу будуть провідні експерти медіагалузі ­­– Оксана Панасівська, Анна Авраменко, Аліна Павленко, Наталія Беднарська, Олександр Павленко, Павло Дубовий.

Павло Дубовий, тренер курсу «Школа програмних директорів ТБ + Digital»: «Завдяки першому курсу я зустрів дуже талановитих та відданих колег. Сподіваюсь, «другий набір» теж матиме ентузіазм та ставитиме цікаві питання. Цікавинки – з минулого разу я й сам набрався ще трохи досвіду, бо ж на місці не сиджу. Ми всі ще трохи наблизились до майбутнього. З'являються нові тренди, нові кейси, про які я можу розповісти».

Аліна Павленко, тренер курсу «Школа програмних директорів ТБ + Digital»: «Мій розділ «Дослідження на телевізійному ринку» в рамках програми школи. Якщо ви замислювались хоч раз над одним з наступних питань: як міряють теледивлення, навіщо і що таке піплметр, хто такий телеглядач і як за нього боротися, що таке рейтинг і частка, поняття прайма і офф-прайма, цільова аудиторія каналу, позиціонування каналів і конкуренція, як дослідити вподобання аудиторії. Якщо ваша відповідь «так» хоча б на одне з питань – то ми допоможемо отримати відповіді. Підготовлений матеріал дозволить зрозуміти засади функціонування телевізійного ринку, продемонструє практичне застосування результатів досліджень при побудові програмної сітки каналу та при створенні контенту, навчить інтерпретувати дані, познайомить з досвідом використання досліджень великими каналами, відкриє можливості, які зроблять ваш канал більш привабливим для глядача».

Відгук випускниці курсу «Школа програмних директорів ТБ + Digital» Наталії Поспеловської: «Курс UMES «Школа програмних директорів ТБ + Digital» – чудовий варіант і для «програмістів», які працюють у сфері, і для тих, хто тільки починає осягати ази цього напрямку медіа. Особисто для мене, незважаючи на багаторічний досвід роботи, він став можливістю підсумовувати і примножити знання, відточити навички. Тренери запропонували той обсяг специфічного матеріалу, який стає повноцінною інструкцією для подальшої трудової діяльності. Інтерактиви, домашні завдання, максимально наближені до реальних умов, - все це закріплює той пакет теорії, який дається на «уроках». Сам курс дуже насичений, нудьгувати не доводилося. Викладачі - досвідчені професіонали, які ділилися не тільки знаннями, а й практичними кейсами, особистим досвідом. Повне занурення в професію на 4 місяці. Дуже цікаво. І, як показало фінальне завдання, навіть спочатку «зелені» слухачі після школи впевнено вирішували професійні завдання. Всім рекомендую!».

Курс «Школа програмних директорів ТБ + Digital»  став можливим завдяки фінансовій підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), що була надана через проєкт «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews.

Є запитання? Пишіть на umes_2@nam.com.ua

Пресслужба НАМ