«Телеканал Z»: ми б хотіли стати місцевим аналогом «Суспільного»

stub

Муніципальний телеканал Запоріжжя «Телеканал Z» мовить у місті з 2004 року, працює в інформаційно-розважальному форматі. Глядачі каналу можуть стежити за подіями, які відбуваються не тільки в регіоні, а й у країні та світі. Своїм основним завданням редакційна група телеканалу вважає подавати інформацію про регіональні, національні та міжнародні події оперативно та об’єктивно, щоб глядач самостійно зміг зробити висновки.

У контексті розбудови мовлення громад ми поспілкувалися з директором «Телеканалу Z» Дмитром Велікановим. Говорили про перспективи каналу, рекламодавців, а також дізналися про загрози для комунальних медіа, які несе з собою реформа.

Пане Дмитре, як ви бачите майбутнє вашої компанії у контексті реформи мовлення територіальних громад?

Дуже б хотілося стати місцевим аналогом «Суспільного мовлення». Тобто, мовником територіальних громад на тих же засадах що і «Суспільне». Заради незалежності мовлення. Як варіант  –  приватизація телеканалу зовнішнім  інвестором із дозволу міськради при обов'язковому виконанні новим власником певних гарантій (фінансових, редакційних тощо)

Чи заробляєте ви на власні потреби?

Ні, не заробляємо.

А ваш телеканал цікавий місцевим рекламодавцям як канал комунікації?

Цікавий лише окремим групам, які орієнтуються на нашу цільову глядацьку аудиторію (наприклад, медицина, фармакологія), або рекламодавцю, який працює виключно на запорізький ринок (місцевий спортклуб, магазин). Також зацікавленість виявляють комунальні підприємства міста, яким треба донести до мешканців якусь додаткову інформацію про свою діяльність або непрофільні послуги.

Які найбільші застороги бачите для своєї компанії у контексті реформи?

Головне занепокоєння – це перспектива відсутності фінансування. Оскільки немає чіткої формули, за якою реформованим електронним ЗМІ буде надаватися фінансова допомога із місцевого бюджету. І чи буде надаватися взагалі.

Яка у вас позиція щодо наглядових органів?

У нас існує редакційна рада, яка складається з 14 осіб (7 від колективу, 7 – депутати міськради від різних фракцій). Це і є наш наглядовий орган. Збори редколегії проходять раз на два місяці. Ми вирішуємо всі нагальні питання. Не впевнений, що створення наглядової ради, до якої увійдуть представники громадських об'єднань або інші соціальні структури, які не є власниками телеканалу, буде більш ефективним.

А якщо йдеться про форму власності, то якій ви надаєте перевагу

Форма власності для нас не має значення.

Якщо ви станете мовником територіальних громад, чи вплине це на ваш контент?

Звісно, вплине. Як саме? Прогнозувати важко, без розуміння бюджету та системи його формування.

Прес-служба НАМ