"Таргетинг в YouTube: знайди і залучи" - вебінар від UMES

stub

Хочете навчитися в YouTube створювати таку рекламу, щоб вона потрапляла конкретно до вашої цільової аудиторії? Платити за рекламу менше, але отримувати більше зацікавлених користувачів? Перейти на «ти» з пошуковими системами і налаштувати таргетинг для свого проєкту? Тоді запрошуємо вас з 2 по 6 листопада на вебінар Івана Дацька «Таргетинг в YouTube: знайшов і залучив», який відбудеться в рамках Ukrainian  Media E-School.

Іван Дацько має величезний досвід у таргетингу, працював з Олександром Педаном, «Інтертоп», WHY NOT? ENOT, Андріаною, PANCHYSHYN, Назаром Яцишиним (Nazar Ya), SOWA та іншими.

Протягом 5 насичених днів вебінарів Іван Дацько навчить раціонально використовувати маркетинговий бюджет, щоб отримувати максимальну вигоду від рекламних кампаній.

5 днів, 11 годин динамічної теорії та інтенсивної практики, тільки реальні та ефективні кейси, вирішення із тренером індивідуальних завдань по ваших проєктах.

Що на вас чекає протягом 5 днів вебінарів?

1-ий день – те, що ти знав і не знав про рекламу на YouTube.

2-ий день -  огляд рекламного кабінету: що, для чого і куди?

3-ий день – функції кабінету: що це за опція, що можна робити з графіком, детальний розбір кожного пункту і підпункту меню.

4-ий день – розберемо, на що впливають функції і які з них найважливіші?

5-ий день – створимо рекламну кампанію на YouTube для свого проєкту з нуля під керівництвом тренера. Іван Дацько поділиться з вами порадами, як створити таку рекламну кампанію, щоб її пропустили адміни.

 

У результаті ви навчитеся налаштовувати свій таргетинг так, щоб вам не доводилося рекламувати послугу, яку надають в Києві, цільовій аудиторії з Тернополя. 

 

У чому перевага саме цього вебінару з таргетингу? У тому, що за 5 днів інтенсиву ви створите ефективну рекламну кампанію конкретно для свого проєкту. Іван Дацько продемонструє вам простий, технічний та прикладний алгоритм налаштування таргетингу в Youtube, який ви згодом можете застосувати для своїх подальших проєктів самостійно.

 

Ми зустрінемося з вами на двохгодинних сесіях з 15 до 17 години 2, 3, 4, 5 листопада та трьохгодинній сесії з 15 до 18 год 6 листопада  і спробуємо разом створити ефективний таргетинг для вашого проєкту в YouTube.

Вебінар зацікавить медійників, представників ГО та усіх охочих розібратися в таргетингу в YouTube.

 

Вартість для учасників НАМ –  880 грн.

Для випускників UMES – 950 грн.

Для усіх охочих – 1040 грн.

*Вартість навчання вказана для однієї особи.

Кількість місць обмежена!

Реєстрація: https://forms.gle/BTdV35enhM6JyMmL6

 

Іван Дацько

YouTube-менеджер ведучого та шоумена Олександра Педана. За час його роботи на канал підписалося 289 тисяч підписників. Працював над новим шоу «Лайфхакнуті» на каналі Педана, від  концепції до повної реалізації програми. Середній CTR кожного випуску від моменту співпраці 6%+. Три епізоди потрапляли в ТОП українського YouTube.

Таргетував рекламні кампанії для Європи та США.

Більше 60 успішно завершених рекламних кампаній з музикантами, артистами, виконавцями, блогерами та брендами.

Пресцентр НАМ