Стартує набір на курс «Медіаменеджмент» в UMES!

Новий рік у UMES – це нові можливості та нові курси. Уже в березні розпочнеться курс «Медіаменеджмент». Перш за все, цей курс зацікавить керівників регіональних медіакомпаній. Протягом чотирьох модулів студенти навчаться створювати та просувати стратегію медіабізнесу, дізнаються чимало цікавинок про маркетинг та контент, почнуть управляти фінансами і заробляти гроші нестандартними способами та створять ефективну команду в сучасних медіа.

Курс «Медіаменеджмент» включає 4 очних модулі в Києві, дистанційне навчання та випускний проєкт. Перерви між модулями триватимуть до трьох тижнів.

ПРОГРАМА КУРСУ

Для того, щоб стати учасником курсу «Медіаменеджмент»,  необхідно заповнити анкету до 24 лютого за посиланням: https://forms.gle/JeRSLcC8juw5uEkz9

Відбір буде складатися із двох етапів:

  1. Відбір за анкетою та мотиваційним листом.
  2. Онлайн-співбесіда та заповнення більш детальної анкети.

Цього року вперше з’явиться можливість відвідувати окремі модулі чи лекції гостьовим слухачам. Якщо ви заклопотана людина і не маєте часу на тривале навчання, то зможете прослухати тільки той модуль чи лекцію, які необхідні вам для роботи.

Тренерами курсу «Медіаменеджмент» будуть провідні експерти медіагалузі ­­– Катерина Горчинська, Анна Авраменко, Ірина Когут, Роман Суліма, Галина Янишівська, Світлана Калініна, Ольга Ваганова.

 

Загальна вартість курсу «Медіаменеджмент» – 22 936 грн
Якщо учасники проходять відбір, який складається з двох етапів, то вони отримують стипендію і вартість навчання для них буде такою:
Для учасників НАМ – 2523 грн
Для інших регіональних медіакомпаній – 5046грн

Анна Авраменко, тренер курсу «Медіаменеджмент»: «Мої сподівання щодо нового курсу в тому, що учасники будуть зацікавлені підвищити фінансову грамотність, зрозуміють важливість уміння читати цифри та аналізувати їх саме для менеджера медіа. Сподіваюся, що пройдений разом матеріал, як теоретичний так і практичний, буде використовуватись в подальшому в їхній роботи та принесе користь. Щодо цікавинок, планую полегшити деякий матеріал ігровими вправами та роздатковим матеріалом».

Відгук випусника курсу «Медіаменеджмент» генерального продюсера «Українського радіо» Дмитра Хоркіна: «Для мене як діючого медіаменеджера важливо було одержати нові знання, що можна застосувати на практиці, — і це я отримав у школі. Особливо корисними і прикладними виявились лекції і практикуми з маркетингу, аналізу даних рейтингів та структури аудиторії, а також планування сітки мовлення».

Курс «Медіаменджмент» став можливим завдяки фінансовій підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), що була надана через проект «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews.

Є запитання? Пишіть на umes_2@nam.com.ua