Стартує курс «Секрети успішного телевізійного програмування» від UMES

stub

У березні стартує курс «Секрети успішного телевізійного програмування» від UMES, під час якого ви зможете удосконалити свої професійні навички та прийоми програмного директора, або ж опанувати для себе нову та затребувану на медіаринку професію. Вас навчатимуть топові тренери-практики, які роблять програмні сітки для національних українських медіа, та знають усе про фінанси, контент та успішну взаємодію творчої команди. У результаті, за кілька місяців ви навчитеся так програмувати свої сітки, щоб вони повністю задовольняли інтереси цільової аудиторії, економили бюджет і виводили ваше медіа на новий рівень впізнаваності.

Про курс

Цьогорічний курс зосередиться на філософії телевізійних програм, майбутньому телебачення у всьому світі та в Україні, цільовій аудиторії та її профілях, брендингу, телевізійних форматах, промокампаніях, принципах виробництва контенту, картах та планах контенту, цифрових платформах в телевізійному програмуванні, дослідженні медіа як основи телевізійного лістингу, взаємодії директорів програми з маркетологами, фінансовими менеджерами, продюсерами та піар-менеджерами, а також формуванні та мотивації творчих команд. Курс зацікавить програмних директорів, працівників програмного відділу, продюсерів.

Курс «Секрети успішного телевізійного програмування»  включає:

  • 5 очних модулів у Києві по 3 дні (п’ятниця, субота, неділя з 10.00 до 18.00);
  • онлайн-знайомство з тренерами до початку курсу;
  • захист випускного проєкту;
  • 2 вебінари;
  • 2 коуч-сесії для роботи над випускним проєктом;
  • домашнє завдання між модулями;
  • розробку випускного проєкту (індивідуального та колективного).

 

ПРОГРАМА КУРСУ

1-й модуль - Успішний програмний директор: базові знання, виклики, зміни та експерименти.

2-й модуль - Поняття успішної сітки і форматів: основи їх створення.

3-й модуль - Креатив та планування - як їх ефективно поєднувати.

4-й модуль - Фінансовий менеджмент, економне планування. Види програмних сіток. Конвергентність та мультиплатформенність.

5-й модуль - Секрети, прийоми та успішні технології в роботі програмного директора.

 

Дати курсу «Секрети успішного телевізійного програмування»:

1-й модуль – 26,27, 28 березня;

2-й модуль – 16,17,18 квітня;

3-й модуль  – 14,15,16 травня;

4-й модуль – 4,5,6 червня;

5-й модуль  – 2,3,4 липня.

Захист випускного проєкту – 16 липня.

 

Відбір буде складатися із двох етапів:

  1. Відбір за анкетою та мотиваційним листом.
  2. Онлайн-співбесіда з головним тренером курсу.

Тренерами курсу будуть провідні експерти медіагалузі – Оксана Панасівська (почесна голова UMES, керівниця відділу продакшну НАМ),  Анна Авраменко (кураторка курсу «Медіаменеджмент», бізнес-консультантка), Аліна Павленко (програмна директорка «СТБ»), Наталя Беднарська (диджитал-директорка НАМ), Олександр Павленко (незалежний консультант, експерт з підготовки та видачі ефіру), Павло Дубовий (креативний продюсер телеканалу «СТБ»). Про свій успішний кейс розповість випускниця курсу, програмна директорка телеканалу «ВІТА» (м. Вінниця) Наталя Поспеловська.

Вартість курсу «Секрети успішного телевізійного програмування».

Для учасників НАМ – 4250 грн.

Для інших регіональних медіакомпаній – 8500 грн.

ПОВНА ПРОГРАМА КУРСУ

РЕЄСТРАЦІЯ на курс триває за посиланням - https://bit.ly/3ok5rcb

 

Відгуки випускників курсу

Наталя Гусарук, редакторка інформаційного відділу телеканалу «Рівне 1»

«З більш помітного - зробили перші зміни в денний час у програмній сітці за рекомендаціями Павла Дубового. Також після його модулю почали оновлення однієї з наших програм. Загалом кожного разу переказувала інформацію чи показувала презентації своїм колегам, щоб так само вчились краще працювати над створенням промо, прописували формати програм, познайомила їх з нашими портретами аудиторії, які зробила в рамках одного із домашніх завдань. Такі лише перші кроки, зроблені ще під час самого навчання».

 

Анастасія Гриценко, керівниця служби промо телеканалу «Київ»

«Навчання ще не закінчила, але вже зараз розумію на що треба звернути увагу. Спершу ми розрахуємо вартість виробництва нашого контенту. Також сформулюємо чітко ролі ведучих, що, на мою думку, покращить якість наших програм, а можливо і проявить якісь нові напрямки. В будь-якому випадку канал буде змінюватись і лише в кращу сторону».

 

Микита Вовчок, редактор програмної служби каналу «Україна24».

«Курси надали впевненість, що найголовніше - саме почати! Не поставити диплом на поличку, а потроху опановувати нове і цікаве. Тому робота в програмній службі, принаймні для мене, відкриває телебачення з нового боку».