«SMM для медійних проєктів» - другий вебінар Наталії Беднарської

Пандемія COVID-19 показала, що швидка диджиталізація – це не тільки тренд 2020 року, а й усвідомлена необхідність. Сучасна реальність диктує медіакомпаніям просте правило: диджиталізуйся, або помри. Тому змінити вектор на соціальні мережі у нинішній ситуації – потреба для багатьох телевізійників та радійників, які хочуть і надалі працювати у креативній індустрії. Перший вебінар «SMM для медійних проєктів» Наталки Беднарської, digital-директорки НАМ і колишньої digital-директорки Нового каналу, був настільки успішним і актуальним, за відгуками учасників, що ми вирішили його повторити.

               Під час оновленого та трансформованого вебінару ви дізнаєтеся:

  • у яких соцмережах краще просувати ваш бренд;
  • що таке SMM-стратегія і для чого вона потрібна;
  • як проаналізувати свою нішу в медіа;
  • який контент створювати для соцмереж, щоб він працював на вас;
  • як створювати бізнес-акаунти та аналізувати конкурентів;
  • як використовувати можливості аналітики та налаштовувати таргетинг.

На вебінарі ви отримаєте максимум практичних знань: будемо аналізувати ваші помилки і шукати робочі схеми, щоб ви змогли одразу отримані знання застосувати на власній практиці.

Ми зустрінемося з вами на двогодинних сесіях з 13 до 15 години 2, 3, 4 червня і спробуємо разом зробити ваші соціальні мережі прибутковими та цікавими.

Реєстрація: https://forms.gle/GZoLwwWPwDLdX2LG8

Дедлайн подачі заявок: 1 червня.

Кількість місць обмежена!

Вартість участі: 799 грн.

Для учасників НАМ: 599 грн

Для участі у вебінарі вам необхідно завантажити та встановити безкоштовний додаток Zoom (https://zoom.us/). А також мати ноутбук або мобільний телефон.

 

Наталія Беднарська

Має більше 15 років досвіду в digital та інтернет-маркетингу, у створенні різних медіапроєктів, їх ребрендингу; відбудовувала повний цикл взаємодії інтернет-підрозділів і ТБ (канал, сторонній продакшн) виробництва; володіє повним спектром інструментів для розвитку інтернет-бізнесу; ефективно провела більше 20 рекламних кампаній у інтернеті; розробляла комплексні креативні рішення (визначаючи канали комунікацій, опрацювання механік і змістовної складової); фахівець по роботі з аудиторіями і соціальними взаємодіями в мережі; володіє технічними аспектами роботи вебресурсів; вибудовувала партнерські відносини з ключовими клієнтами рекламного ринку.

Неодноразово виводила і утримувала у лідерах позиції сайтів «Нового каналу» в категорії «Телебачення».

Зробила значний внесок в організацію виробництва закадрового контенту і розвиток тематичної політики сайтів «Нового каналу». Авторка кросмедійного голосування для програми «Хто зверху?». Організовувала перші онлайн-трансляції з «Зіркового будинку» «Фабрика зірок-1,2» та перші на українських телевізійних інтернет-майданчиках онлайн-конференції. Розробляла кросмедійні інтерактивні проєкти. Виводила на позиції лідерів групи телеканалу в соцмережах.

Як digital-продюсер запускала проєкти в стислі терміни:

  • сайт програми «Ревізор» і мобільний додаток APP Карта Ревізора iOS Android (3 місяці);

  • сайт програми «Підйом» (3 тижні) і мобільний додаток APP «Будильник Підйому» iOS Android (3 тижні);

  • сайт проєкту «ППШ» (10 днів);

  • сайт до 15-річчя «Нового каналу» (2 тижні);

  • сайт до новорічних свят;

  • спонсорські вікторини, конкурси, проєкти і CRM-системи.

 

Пресцентр НАМ