Подкасти для медійників

stub

Подкасти підкорюють медіаринок  можливістю донести до слухача нішевід теми та зібрати коло однодумців. Медіа створюють подкасти так само активно, як продукують тексти та відео. Українські подкасти завойовують аудиторію з кожним днем, вражаючи новими темами.

​Уперше термін «подкаст» використав у своєму матеріалі  «Звукова революція» журналіст The Guardian Бен Хаммерсліу 2004 році. Та лише згодом, коли подкастами почала займатися компанія Apple, вони стали популярними у всьому світі. Наразі основною платформою для поширення подкастів є додаток podcast від Apple. В Україні справжній бум подкастів почався у 2019 році та активно триває й донині. За останні роки в українському сегменті з’явилося чимало цікавих подкастів на будь-яку тематику.

​Умовно подкасти можна поділити на 2 типи: звукові репортажі та «балакаючі голови». Залежно від технічних умов та фінансових можливостей, розрізняють подкасти з радійноюатмосферою (з відбивками, монтажем, музичним супроводом, логотипом) і живою (зі звуковим шумом на тлі).

Для регіональних медіа подкасти – це чудова можливість підняти та обговорити локальні питання, популяризувати місцеву культуру, зробити свій регіон, його традиції та обрядивпізнаваним для усіх українців.

Ми зробили невеличку підбірку платформ з подкастами, які зацікавлять медійників.

  1. Медіапрактики – подкасти про українські медіа та бізнес. Молоді та амбітні журналісти, медіаменеджери та активісти розповідають про свої медіапроєкти, загальноукраїнські та нішеві видання, друковані медіа.
  2. «Радіо НВ» має цілу серію подкастів на будь-який смак. Про політику, медіабізнес, психологію, стосунки, інтим, мандри тощо.
  3. Digitaliziren – українські подкасти про диджитал, маркетинг та технології майбутнього.
  4. «Куншт» - подкасти для медійників, які хочуть йти у ногу з часом, розумітися у трендах культури та науки.
  5. «Тренди-бренди» - цікаві подкасти про впливові кейси медіа та маркетингу.
  6. «Держспецкомс» - подкасти про державні комунікації здорової людини. Основний посил – комунікація повинна бути простою та зрозумілою.
  7. «Сарафанне радіо» - подкаст на «Radio SKOVORODA» про маркетинг і комунікації.

А ваше медіа створює подкасти?

Пресцентр НАМ