Новий конкурс «Лабораторія форматів: відповідь на Covid-19»

НАМ запускає спецпроєкт «Лабораторія форматів: відповідь на Covid-19», у якому регіональні медіакомпанії створять контент, який надаватиме корисні та конструктивні поради щодо виходу з кризи. Окрім того, команда забезпечить менторинг обраним у конкурсі компаніям, а створені програми поширить на платформі Контент Фонду.

У межах реалізації цього проєкту  команда «Лабораторії форматів» обере по два переможці для реалізації  1 телевізійного та 1 радійного формату «Антикриза».

Формат «Антикриза» -  це соціально-розважальне шоу, про те, як змінилося життя людей після коронавірусу. А також - як адаптуватися до викликів часу, як не втратити себе у новому майбутньому, як знайти нові сенси і переглянуті старі? Це цікавий експеримент, під час якого ведучі разом із слухачами чи глядачами шукатимуть відповіді, чи стане Covid-19 початком завершення епохи споживання, змінить наші погляди на дистанційну роботу, медицину, освіту, витрати? А також – це шоу про те, як зробити конкретні кроки, щоб вийти з кризи.

Спецпроєкт «Лабораторії форматів» - це відповідь на потреби часу, а також актуальний, сучасний і затребуваний формат для медіакомпаній, які хочуть наповнити ефір якісним контентом, отримати цільове фінансування на його виробництво та уміють ефективно працювати у стислі терміни.

Для команд компаній-учасниць наші експерти проведуть семінар, під час якого розкажуть про творчі, технічні та організаційні особливості виробництва програм.

Проєкт «Лабораторія форматів» реалізується Національною асоціацією медіа за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

 

Порядок проведення конкурсу

Компанії, які бажають взяти участь у конкурсі, мають ознайомитися з форматами і до  8 травня 2020 року надіслати на електронну пошту ftt.fvn@gmail.com скан копії пакету документів, що має включати:

  • заповнену заявку (форма заявки за посиланням) https://forms.gle/6UrWJVXr2w98xh4y5
  • бюджет на виробництво програм (у довільній формі);
  • мотиваційний лист (у довільний формі, завірений підписом директора).

Заявки будуть оцінені проєктною командою до 12 травня 2020 року на основі наступних критеріїв:

  • наявність відповідної мотивації - 20%;
  • наявність необхідної команди та ресурсів - 20%;
  • обґрунтованість бюджету – 20%;
  • наявність релевантного досвіду – 20%;
  • участь в НАМ – 20%.

Зверніть увагу, що заявки від телерадіокомпаній із неповним комплектом документів до участі в конкурсі не допускатимуться.

Строки реалізації проєкта: 13 травня 2020 року - 26 липня 2020 року

Контактна особа:

Виконавчий продюсер НАМ Віталій Федорчук.

+380 67 501 20 10

ftt.fvn@gmail.com