НАМівський серіал «Чума» переміг у конкурсі PITCH UA 2

Креативна команда Національної асоціації медіа перемогла у конкурсі  соціально вагомого контенту PITCH UA 2 з гостросюжетним серіалом «Чума».  Серед  184 заявок на першому етапі, журі відібрало до другого 33 проєкти, потім – 17, а переможцями стали 12 проєктів.

Учасники фіналу 12 травня презентували свої проєкти у форматі відкритого онлайн-пітчингу. І лише сьогодні команда конкурсу офіційно оголосила переможців, серед яких є НАМівський проєкт «Чума».

Нагадаємо, серіал «Чума» - це гостросюжетна мелодрама про львівського лікаря, який їде у смт Сергіївку, так звану «сіру зону», знайомитися зі своїм віртуальним коханням. Ним виявилася заміжня жінка з трьома дітьми, чоловік якої живе в Донецьку. Селище сприймає нареченого-бандерівця у штики. Герой не встигає поїхати з села, адже через спалах дифтерії у селі ввели карантин. Чи вдасться головному герою знайти порозуміння з коханою з мережі, її дітьми та мешканцями села?

«Чума» - це серіал про стереотипи, людські цінності та прагнення, а також – про людяність, прийняття, порозуміння і рівноправний діалог. Наші автори закодували у ньому чимало смислів і підтекстів. І хоч попереду у нас ще багато роботи, але ми щиро радіємо, що зможемо вам розказати цю історію.

Авторка проєкту, ідейна натхненниця, сценаристка та керівниця продакшину НАМ Оксана Панасівська поділилася своїми емоціями від перемоги: «Я щаслива, це неймовірно – відчувати перемогу, до якої так довго ми йшли. Щаслива ще й тому, що була така сильна підтримка від усіх колег, Національної асоціації медіа, друзів і усіх причетних. Радію, що такий актуальний проєкт отримав цю підтримку. А найважливіше, що ідея зародилася більше року тому на засіданнях НАМ якраз за підтримки учасників Асоціації. Керівники телерадіокомпаній на одному із брейнстормінгів підтримали ідею, хоча тоді вона здавалася просто неймовірною. Адже створити телевізійний художньо-ігровий серіал для першого показу на екранах регіональних телерадіокомпаніях, - це було щось із області фантастики. Тепер нам треба думати про інший етап, адже це має бути надзвичайно якісний, високопрофесійний продукт для зацікавленої аудиторії, який, сподіваємося, викличе неабиякий резонанс».

Дякуємо організатором за цікавий конкурс, а учасникам конкурсу – за дружнє суперництво. До роботи!

Пресслужба НАМ