Набір на курс «Медіаменеджмент» від UMES стартував!

stub

Прокачати свої менеджерські навички та вміння до топового рівня, або ж підкорити для себе нову професію медіаменеджера з нуля ви зможете уже в квітні, адже UMES запускає свій найочікуваніший і найзатребуваніший серед медійників курс «Медіаменеджмент». Після навчання на курсі ви будете як риба у воді на медіаринку, знатимете, які бізнес-моделі ефективні, як правильно аналізувати та сегментувати ЦА, ефективно управляти своєю командою та розподіляти бюджет.

Про курс

На курсі наші експерти навчать вас використовувати стратегію як інструмент для топменеджерів. Ви розберете на прикладах,  що таке стратегічне планування, ефективні бізнес-моделі, SWOT-аналіз (його сильні та слабкі сторони, можливості, загрози). Зможете оцінити ринок за ключовими показниками ефективності медіабізнесу, сегментувати  та аналізувати аудиторію, підбирати методи її дослідження. Окрім того, дізнаєтеся більше про стратегії та інструменти зв’язків із громадськістю, виготовлення та просування контенту, корпоративні фінанси, основні моделі фінансової звітності, складання бюджету, оптимізацію витрат компанії. Окремо розберете, як ефективно керувати командою та відкриєте для себе переваги тайм-менеджменту, делегування та тимбілдингів.

Курс зацікавить директорів медіа, заступників директорів, головних та програмних редакторів.

Курс «Медіаменеджмент» включає:

  • 4 очних модулі у Києві по 3 дні (п’ятниця, субота, неділя з 10.00 до 18.00);
  • онлайн-знайомство з тренерами до початку курсу;
  • захист випускного проєкту;
  • 2 вебінари;
  • 2 коуч-сесії для роботи над випускним проєктом;
  • домашнє завдання між модулями;
  • розробку випускного проєкту (для відбору проєкту пройде пітчинг та голосування серед учасників на першому модулі). 

 

ПРОГРАМА КУРСУ

1-й модуль - Як розвивати стратегію медіабізнесу.

2-й модуль - Маркетинг та контент.

3-й модуль - Фінанси, піар та дослідження – три кити стратегічного менеджменту.

4-й модуль - Створення ефективної команди в сучасних медіа.

ПОВНА ПРОГРАМА КУРСУ

 

Дати курсу «Медіаменеджмент»:

1-й модуль – 2,3,4 квітня;

2-й модуль – 23,24,25 квітня;

3-й модуль  – 21,22,23 травня;

4-й модуль – 11,12,13 червня.

Захист випускного проєкту – 25 червня.

 

Відбір на курс складатиметься із двох етапів:

  1. Відбір за анкетою та мотиваційним листом.
  2. Онлайн-співбесіда з головним тренером курсу.

Тренерами курсу будуть провідні експерти медіагалузі – Анна Авраменко (бізнес-консультантка), Катерина Горчинська (журналістка, бізнес-консультантка), Ольга Ваганова (власниця піар-агенстства B2B PR), Світлана Калініна (співзасновниця та керівна партнерка Kwendi Media Audit), Роман Суліма (засновник контент-бюро CustomLAB, медіаменеджер), Галина Янишевська (бізнес-тренерка, управляє маркетинговою майстернею «МАТЕ» Mаrketing Tеchnologies), Ірина Когут (співзасновниця та бізнес-тренерка консалтингової компанії «PM Business Solution).

Вартість курсу «Медіаменеджмент»

Для учасників НАМ – 3500 грн.

Для інших регіональних медіакомпаній –  7000 грн.

ПОВНА ПРОГРАМА КУРСУ

 РЕЄСТРАЦІЯ на курс триває до 15 березня за посиланням -  https://forms.gle/wRo5YmL6oY3nnnCB9

 

Відгуки випускників курсу

Дмитро Лук’яненко, головний редактор інтернет-видання Kramatorsk Post

«Уже перший модуль курсу «Медіаменеджмент» допоміг нам змінити парадигму у підходах до свого медіа. Раніше ми думали: «Ми класне ЗМІ, яке робить якісний контент, і за це нас мають читати». Тепер ми розуміємо, що ми є компанією, яка має розвиватися за законами ринку та бізнесу. А вже наступні модулі дали нам змогу визначитись у переліку змін, які ми маємо запровадити.

По-перше, ми визначилися з нашою місією та іншими важливими для компанії елементами, на яких має базуватись її діяльність на ринку. Зараз працюємо над створенням своєї стратегії. Ми - маленька компанія, раніше майже не займались бюджетним плануванням, а користувались поточним «плаваючим» бюджетом. Тепер поставили собі завдання до листопада розробити детальний бюджетний план на рік уперед. Вдосконалюємо організаційну модель компанії. Детально зайнялися вивченням своєї аудиторії та місцевого ринку. Користуючись знаннями, отриманими від модулю про контент, вже змінили підхід до переупаковки контенту під різні платформи і отримали помітний приріст аудиторії у соцмережах.

Працюємо над створенням кількох моделей монетизації через рекламу, залучення спільноти та партнерські проєкти. Участь у школі дозволила нам вже на цьому етапі зробити приблизну бізнес-модель. Із нею ми беремо участь ще у одному проєкті з медіаменеджменту, в якому ми отримали змогу залучити до вдосконалення та впровадження цієї моделі інших успішних українських медіаменеджерів у ролі менторів та експертів. А наприкінці року ми матимемо змогу пропітчити наш проєкт перед потенційними донорами та інвесторами».

 

Юрій Тазарачев, директор телекомпанії «МАРТ»

«Що ми застосовуємо в студії з отриманих під час навчання в UMES знань? Ми написали унікальну торговельну пропозицію, з якою тепер наші менеджери ходять до потенційних рекламодавців. Ми оновили організаційну структуру, роздрукували і причепили в студії. Тепер ми більш ретельно підбираємо форми контенту для інтернет-платформ із різними ЦА.

 

Щодо музичного мініфільму за участю кандидатів на пост мера нашого міста. Ідея виникла на одному з занять по контенту з Романом Сулимою. Раніше у нас був досвід у створенні музичних роликів, і я подумав, що було б цікаво запросити різних кандидатів знятися в нашому фільмі, які підтримають його матеріально і зроблять собі позитивний піар. Ідею реалізували, кандидати отримали те, що очікували, а ми покрили витрати на виготовлення фільму».

 

Борис Стефанків, директор радіостанції «Твоє радіо»

«Курс «Медіаменджмент» для мене став відправним майданчиком до змін у нашій компанії. Окреслили стратегію, якою будемо рухатись до позитивного результату цих змін. Не хочеться забігати наперед з голосними заявами, бо спершу варто закріпити кілька основних речей, на яких буде триматись подальша модернізація.

Хочемо глибше вивчити аудиторію і підготувати контент, який би відповідав усім запитам та був конкурентним на ринку. Це дозволило б нам дещо цікавіше сформувати свою унікальну торгову пропозицію. Ми суттєво переглянули свою маркетингову політику, правила та умови співпраці з потенційними партнерами та клієнтами. Певні дрібні результати помалу починають приносити свої плоди у вигляді нових клієнтів та доходу.

Плануємо допрацювати піар-компанії, впізнаваність та створити навколо бренду кілька цікавих і вигідних проєктів для затвердження власних позицій і рейтингу серед аудиторії. Звичайно, що усі зміни та процеси не могли б відбутись без порозуміння всередині нашої невеликої, проте перспективної команди. Завдяки курсу «Медіаменеджмент», дізнались кілька ефективних кейсів, як перетворити енергію кожного учасника команди на спільну синергію до змін. Атмосфера в колективі обов’язково має змінитись і сприяти розвитку та створенні конкурентного та якісного продукту, як аудиторії, так і партнерам.

Загалом курс «Медіаменеджмент» — це ніби путівник чи навігатор по кращих ефективних методах розвитку медіакомпанії.

Радий, що отримав такий шанс здобути нові знання, які будемо намагатись реалізувати.
Дякую усім колегам, з якими разом пройшли цей курс. Ви усі — чудові, креативні та професійні! Дякую команді UMES за якісне навчання та організацію усього процесу!».