«Лабораторія форматів» оголошує новий конкурс у 2021 році

stub

«Лабораторія форматів» Національної Асоціації Медіа спільно з Медійною програмою Internews оголошує новий конкурс для телерадіокомпаній на виготовлення 4 телевізійних та 1 радіоформату. Для кожного з них оберуть по три переможця. Відтак, 15 телерадіокомпаній отримають гранти на створення 5 оригінальних форматів.

Коротко про формати:

Телеформат «Не виходячи з дому» - телепрограма у форматі тест-драйву про український досвід цифрової трансформації. Ідея - познайомити глядачів із можливостями дистанційного користування послугами, які пропонує новоутворене Міністерство цифрової трансформації. Кількість епізодів – 5. Сума гранту – 55 000 грн.

Телеформат «Золоті стажери» - програма з елементами реаліті-шоу. Ідея - розповісти глядачам, зневіреним у можливостях працевлаштування для тих кому «за…», про сучасні професії та затребувану діяльність. Кількість епізодів – 5. Сума гранту – 70 000 грн.

Телеформат «Крафт-Квест» - телегра у квест, мета якої - познайомити глядачів із локальними виробниками крафтової продукції та місцевими ремісниками; сприяти розвитку малого підприємництва. Кількість епізодів – 4. Сума гранту – 70 000 грн.

Телеформат «Батьки VS діти» - телевізійна інтелектуальна командна гра, мета якої - навчити учасників/учасниць і глядачів/глядачок використовувати критичне мислення для того, щоб розрізняти правду та фейк. Кількість епізодів – 5. Сума гранту – 65 000 грн.

Радіоформат «Все, що ви боялись спитати у гея» (робоча назва) - радіоінтерв’ю, мета якого - спростувати міфи слухачів/слухачок про ЛГБТІ-спільноту та поглибити їхні знання у цій сфері, аби сформувати більше толерантне ставлення до її представників/представниць. Кількість епізодів – 10. Сума гранту – 40 000 грн.

Стислий опис усіх форматів.

Для команд компаній, які виграють гранти, експерти «Лабораторії форматів» проведуть тренінги, під час яких розкажуть про творчі, технічні та організаційні особливості виробництва програм.

Участь у проєкті «Лабораторія форматів» - це чудова можливість для телерадіокомпаній наповнити новим та популярним контентом ефір, підвищити навички свого персоналу та отримати цільове фінансування на виробництво якісного контенту.

Проєкт «Лабораторія форматів» реалізується Національною асоціацією медіа за підтримки Медійної програми Internews.

Порядок проведення конкурсу

Компанії, які хочуть взяти участь у конкурсі, мають ознайомитись з форматом і до 19 лютого 2021 року надіслати на електронну адресу ftt.fvn@gmail.com пакет скан-копій документів, з підписом та печаткою, що має містити:

  • Заповнену заявку - https://forms.gle/6UrWJVXr2w98xh4y5
  • Бюджет на виробництво програм (в довільній формі);
  • Мотиваційний лист (у довільний формі).

Заявки будуть оцінені проєктною командою до 26 лютого 2021 року на основі наступних критеріїв:

  • Наявність відповідної мотивації - 20%
  • Наявність необхідної команди та ресурсів - 20%
  • Обґрунтованість бюджету – 20%
  • Наявність релевантного досвіду – 20%
  • Причетність до мережі членів НАМ – 20%

 Зверніть увагу, що заявки від телерадіокомпаній з неповним комплектом документів до участі в конкурсі не допускатимуться.

 Контактна особа:

Керівник виробництва та контенту НАМ Віталій Федорчук.

+380 67 501 20 10

ftt.fvn@gmail.com