«Єдина медіаплатформа» та банерна реклама – нові можливості монетизації від НАМ

stub

Шукати нові можливості для монетизації та сталості регіональних медіа – одне з найпріоритетніших завдань диджитал-центру НАМ. Саме тому ми вже навесні повноцінно стартуємо з «Єдиною медіаплатформою» та продовжуємо ефективно налаштовувати банерну рекламу на сайтах наших учасників. Це дає можливість регіональним медіа отримати додаткові фінансові можливості.

Ваші сайти будуть працювати на вас!

НАМ спільно з компанією UAMobile пропонує розмістити на вашому сайті коди рекламних банерів та відеореклами, аби збільшити рівень прибутковості медіа та демонструвати рекламу світових та національних брендів.

Як це працює?

Ви можете звернутися до диджитал-центру НАМ, аби налаштувати банерну рекламу, залежно від своїх потреб. Самостійно обирати категорії, дозволені до показу, а також налаштовувати банерну рекламу за тематикою для всього сайту, окремих сторінок чи рубрик.

«Кожен сайт має свій особистий кабінет в дашборді нашої мережі. Там він може створити код банеру будь-якого розміру для установки у себе на сторінках. Завдяки нашому відеоплеєру, сайт може завантажувати свої відео в нашу систему та додатково заробляти на відеорекламі, яка також транслюється щоденно в нашій мережі. Кожен сайт може бачити статистику показів та свій заробіток по кожному типу банерів та відео в режимі онлайн», - пояснює роботу системи Олена Педай, CEO UAMobile.

Для того, щоб отримати прибуток, вам потрібно на ваш сайт прикріпити банерну рекламу та  налаштувати її. Кілька учасників НАМ, зокрема «Західний полюс» (м. Івано-Франківськ), «402 канал» (м. Івано-Франківськ), «ВИТА» (м. Вінниця), TV-4 (м. Тернопіль), уже встановили рекламні блоки на свої сайти і щомісяця отримують пасивний дохід без зайвих зусиль.

Які фактори впливають на ваш прибуток?

Медіа самі впливають на свої фінансові надходження, адже можуть самостійно обирати, скільки рекламних блоків вони можуть розмістити на своєму сайті. Реклами багато, а от площі для її показу значно менше. Тому сайти регіональних медіа цікаві загальнонаціональним рекламодавцям, адже вони – ще не зайнята ніша. На прибуток також впливає кількість кліків та переглядів: чим їх більше, тим більше надходжень.

Що робити, якщо медіа немає власного сайту або він застарілий?

НАМ знайшла вихід із цієї ситуації, запустивши разом із UAMobile «Єдину медіаплатформу».

«Єдина медіаплатформа» - це платформа-конструктор, на якій ви можете за один день створити новий сайт з уже «вкрученими» рекламними блоками і почати монетизувати його з першого дня. Платформа буде доступна для усіх учасників асоціації уже навесні. А поки що кілька медіакомпаній апробовують тестову версію.

«Відеоплеєр для банерної  реклама на сайті - це щось нове, а нове для нас завжди цікаве. А ще  - це нові можливості. Особливо цінне те, що ці можливості відкрились в непростий для нас час, адже карантин вдарив по медіа доволі потужно. Ефірної реклами стало менше, тому зараз додаткове джерело доходу дуже помічне. Спочатку ми не очікували великих результатів, проте через кілька місяців зрозуміли, що це великий сегмент, де можна отримувати хороший дохід. Найстрашніше було наважитись і почати робити щось нове, особливо, коли не маєш практики та навичок. Але хороші ментори та кваліфіковані колеги довели, що не такий страшний інтернет, як його малюють», - ділиться своїми враженнями від нової платформи Оксана Моспанюк із «Західного полюсу».

 

НАМ безперервно знаходить нові можливості для своїх учасників. Банерна реклама та «Єдина медіаплатформа» мають чимало переваг, а головне – вони допоможуть зберегти сталість вашого медіа та отримати додатковий прибуток.

За додатковою інформацією щодо співпраці звертайтеся до керівниці диджитал-центру НАМ Наталі Беднарської (email: digital@nam.com.ua).

Реалізація «Єдиної медіаплатформи» стала можливою завдяки підтримці Міжнародного фонду «Відродження».

Пресцентр НАМ