Чому учасники НАМ вибирають «Лабораторію форматів»?

stub

Під час пандемії коронавірусу «Контент Фонд» НАМ надав безплатний доступ до більшості своїх матеріалів. Для багатьох компаній, які є учасниками асоціації, це стало рятувальним кругом, адже усі телеканали мають виконувати умови програмної концепції.

Колаборація «Контент Фонду» з відділом продакшну НАМ «Лабораторією форматів» виявилася дуже плідною. «Лабораторія форматів» за кілька сезонів випустила 9 телевізійних форматів і ще 4 уже зовсім скоро з’являться на платформі. Формати, які створили регіональні телекомпанії з різних куточків України на умовах грантової програми, виявилися надзвичайно успішними, цікавими та затребуваними. Окрім того, ці програми актуальні не лише для аудиторії одного каналу, а для інших теж. Для прикладу, телеканал «ТВ-7» з Маріуполя, попри те, що сам знімав проєкт «5 хвилин на добру справу», взяв також випуски іншого телеканалу. А також проєкти «Суперрозумахи» та «Вечеря реформаторів». «Такі ж формати брали, тому що так було простіше сформувати сітку та виконувати вимоги програмної концепції. «Вечерю реформатора» взяли, бо також претендували на зйомки цього формату, але не знімали його, тому вирішили показати глядачам напрацювання інших телеканалів», - розповіла програмна директорка телеканалу «ТВ-7» Ада Толкачова-Мінц.

Харківський телеканал «Сімон» з платформи «Контент Фонду» взяв три проєкти «Лабораторії форматів. Зокрема, «Соціальний експеримент», «5 хвилин на добру справу», «Суперрозумахи». Телеканал «ОЦЕВ Ізмаїл ТБ» зацікавився форматом «Вечеря реформаторів» та взяв його до своєї програмної сітки.

Івано-Франківський телеканал «Галичина» взяв на платформі «Контент Фонду» формат «5 хвилин на добру справу». «Завдяки карантину здешевили собі сітку, тому що ці всі проєкти були в безплатному обміні програмами і дозволили нам відмовитися від закупного платного контенту. Всі ці програми, які ми раніше закуповували, такі, як тревел-шоу, документальні та пізнавальні програми, тепер завдяки обміну маємо безплатно, а купуємо лише художні фільми. З «Контент фонду» ми брали дитячі програми, бо у нас 2 години дитячого контенту на добу, тому нам подібних програм постійно бракує. Брали «Дерев’яне мереживо Чернігова», «Віз без віз», «5 хвилин на добру справу», - розповіла програмна директорка телеканалу «Галичина» Юлія Юзків.

Відзняті формати одразу ж з’являються на платформі «Контент Фонду». Учасники асоціації можуть безплатно завантажити програми, або ж взяти біблію формату і самостійно реалізувати його.

Для багатьох телеканалів у скрутні пандемічні часи безплатний контент з «Контент Фонду» дав можливість вистояти, повністю виконати умови програмної концепції та наповнити свої ефіри цікавим та якісним контентом. Тішимося, що телеканали обирали проєкти «Лабораторії форматів», бо вони оригінальні, підіймають важливі соціальні питання, закликають членів громади бути чуйними один до одного і робити добро разом – від Галичини до Слобожанщини.

Пресцентр НАМ