Аналітика соцмереж та запуск реклами: майстер-клас Ольги Тищук-Вольської

stub

Ваша реклама в соцмережах не приносить бажаних результатів? Якщо ви хочете навчитися отримувати максимальний результат від реклами з мінімальним бюджетом або й взагалі з нульовим, тоді вам варто пройти майстер-клас Ольги Тищук-Вольської «Аналітика соцмереж. Рекламний кабінет та запуск реклами» 9 грудня з 19 до 21 години. Ольга уже три роки працює у школі UMES та допомагає регіональним медіа диджиталізуватися. Вона знає, чому ваша реклама працює не так, як хотілося б, і що можна з цим зробити.

Ольга Тищук-Вольська на майстер-класі навчить вас налаштовувати  рекламу в соцмережах так, щоб вона була результативною. Ви зможете з допомогою тренерки зробити аудит своїх сторінок у соціальних мережах, знайти їхні слабкі та сильні сторони, а також дізнаєтеся, як ефективно працювати у рекламному кабінеті та запускати рекламу.

Вебінар зацікавить smm-менеджерів, контент-редакторів, диджитал-маркетологів онлайн-медіа, представників ГО та усіх охочих.

Тренерка понад 10 років працює у диджиталі, наразі є директоркою департаменту інтернет-проєктів телеканалу ICTV, тому знає, як важливо не лише створювати контент, а й вміти його продавати.

Після майстер-класу ви:

  • Навчитеся аналізувати аудиторію сторінки безплатними інструментами та зовнішніми сервісами.
  • Проведете аудит сторінки медіа в інтернеті.
  • Налаштуєте таргетовану рекламу в Facebook.
  • Проаналізуєте доступні інструменти генерації трафіку.
  • Зрозумієте, як налаштовувати рекламу конкретно для свого контенту.

У грудні Ольга Тищук-Вольська проведе 3 вебінари з 19 до 21 години:

7 грудня – «Адаптація контенту для соцмереж».

9 грудня – «Аналітика соцмереж. Рекламний кабінет та запуск реклами».

11 грудня – «Контент-планування у роботі із Facebook».

Придбання квитків на всі три заходи передбачає знижку 10% від загальної вартості вебінарів.

 

Вартість для учасників НАМ –  280 грн.

Для усіх охочих – 350 грн.

Вартість за три майстер-класи – 945 грн.

*Вартість навчання вказана для однієї особи.

Кількість місць обмежена!

Реєстрація: https://forms.gle/jgCeB7KFqtJCvp9z6

 

Ольга Тищук-Вольська

Понад 10 років досвіду в Digital. Вивела в топ-10 новинних ресурсів країни сайт «Факти ICTV» (3 млн. унікальних користувачів щомісяця), запустила медіаплатформу для телевізійних проєктів телеканалу ICTV. Є одним із творців соціально-політичного проєкту «Нові лідери», який тривалий час проходив саме в інтернет-площині. Команда Ольги має в управлінні 4 канали в Youtubе, сумарна аудиторія яких – 7 млн. користувачів (один з них має золоту кнопку від Youtube), 4 сторінки в Facebook з аудиторією понад 1 млн.

Пресслужба НАМ