Адаптація контенту для соцмереж

stub

Досі заливаєте у соцмережі неадаптовані телевізійні сюжети і думаєте, чому їх ніхто не переглядає? Вважаєте, що контент-план для ваших сторінок у соцмережах недоречний? Тоді вам варто зареєструватися на вебінар Ольги Тищук-Вольської, яка розповість, покаже і навчить, як адаптовувати телевізійний контент під диджитал-платформи, щоб ви збільшили охоплення у соцмережах та пізнаваність свого бренду.

Ольга Тищук-Вольська, директорка департаменту інтернет-проєктів телеканалу ICTV, вивела сайт «Факти ICTV» у десятку новинних ресурсів країни та знає усе про диджиталізацію, особливості соціальних платформ, контент-плани, типи медійного контенту і залюбки поділиться своїми практичними знаннями 7 грудня з 19 до 21 години на двогодинному вебінарі про адаптацію контенту для соціальних мереж у рамках школи Ukrainian  Media E-School.

Вебінар зацікавить smm-менеджерів, контент-редакторів, диджитал-маркетологів онлайн-медіа, представників ГО та усіх охочих.

Що вас чекає на вебінарі?

  • Вивчимо аудиторію кожної із соцмереж.
  • Розберемо, які типи медійного контенту найкраще підходять для кожної із соціальних платформ.
  • Побачимо на практиці, як поданий по-різному матеріал сприйме аудиторія у Fb, Instagram, Telegram.
  • Розберемо, як досягнути максимальних цілей при мінімальних затратах.
  • Розробимо контент-план для Fb, Instagram, Telegram.

Ольга понад 10 років працює у медіа, її команда веде 4 сторінки у соцмережах з мільйонною аудиторією, тому знає, як важливо не лише створювати контент, а й вміти його просувати у соціальних мережах та використовувати рекламний потенціал контенту.

Результат вебінару:

  1. навчитеся адаптовувати контент для соцмереж завдяки спеціальним програмам-помічникам;
  2. зрозумієте, хто є цільовою аудиторією ваших соцмереж;
  3. з’ясуєте, які типи контенту потрібні для кожної із соцмереж, де ви представлені;
  4. розробите контент-план для своїх соцмереж.

 

У грудні Ольга Тищук-Вольська проведе 3 вебінари з 19 до 21 години:

7 грудня – «Адаптація контенту для соцмереж».

9 грудня – «Аналітика соцмереж. Рекламний кабінет та запуск реклами».

11 грудня – «Контент-планування у роботі із Facebook».

Придбання квитків на всі три заходи передбачає знижку 10% від загальної вартості вебінарів.

 

Вартість для учасників НАМ –  280 грн.

Для усіх охочих – 350 грн.

Вартість за три майстер-класи – 945 грн.

*Вартість навчання вказана для однієї особи.

Кількість місць обмежена!

Реєстрація: https://forms.gle/jgCeB7KFqtJCvp9z6

 

Ольга Тищук-Вольська

Ольга має понад 10 років досвіду в Digital. Вивела в топ 10 новинних ресурсів країни сайт «Факти ICTV» (3 млн. унікальних користувачів щомісяця), запустила медіаплатформу для телевізійних проєктів телеканалу ICTV. Є одним із творців соціально-політичного проєкту «Нові лідери», який значно довго проходив саме в інтернет-площині. Команда Ольги має в управлінні 4 ютуб-канали, сумарна аудиторія яких – 7 млн. користувачів (один з них має золоту кнопку від Youtube), 4 фб-сторінки, аудиторією понад 1 млн.

Пресслужба НАМ