9 грантів радіокомпаніям від «Лабораторії форматів»

stub

«Лабораторія форматів» НАМ спільно з фондом «Відродження» оголошує конкурс для радіокомпаній на виготовлення трьох оригінальних радіоформатів.

Компанії, яким вдасться перемогти у конкурсі, будуть реалізовувати такі формати – «На пальцях», «Люди кажуть», «Правда. Фейк. Маніпуляція».

«Люди кажуть» - 15-хвилинна радіопрограма про критичне мислення, у якому ведучі та експерти спростовують міфи, які є в українському суспільстві.

«На пальцях» - соціально-розважальна програма, хронометражем 3-5 хв, під час якої діти-ведучі розповідають про свої відкриття у різних сферах, ставлять питання слухачам та запрошують до себе експертів.

«Правда. Фейк. Маніпуляція» - 5-хвилинна вікторина, під час якої слухачі намагаються розрізнити, яка інформація є фейком, яка – правдою, а яка – маніпуляцією.

Для кожного формату буде обрано по три переможці. Відтак, 9 радіокомпаній отримають гранти у розмірі 35 тис грн. на виготовлення 10 радіопрограм кожною з них.

Для команд компаній-учасниць наші експерти проведуть тренінги, під час яких розкажуть про творчі, технічні та організаційні особливості виробництва програм.

Участь у проєкті «Лабораторія форматів» - це чудова можливість для радіокомпаній наповнити новим та затребуваним контентом ефір, підвищити навички свого персоналу та отримати цільове фінансування на виробництво якісного контенту.

Спеціальний радіопроєкт «Лабораторії форматів» Національна асоціація медіа реалізує за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».

Порядок проведення конкурсу

Компанії, які хочуть взяти участь у конкурсі, мають ознайомитись з форматом (вкладення - опис формату)  і до  15 січня  2021 року надіслати на електронну адресу  ftt.fvn@gmail.com пакет скан-копій документів, з підписом та печаткою, що має містити:

  • Заповнену заявку (форма за посиланням) https://forms.gle/6UrWJVXr2w98xh4y5
  • Бюджет на виробництво програм (в довільній формі);
  • Мотиваційний лист (у довільний формі).

Заявки будуть оцінені проєктною командою до 22 січня 2021 року на основі наступних критеріїв:

  • Наявність відповідної мотивації - 20%
  • Наявність необхідної команди та ресурсів - 20%
  • Обґрунтованість бюджету – 20%
  • Наявність релевантного досвіду – 20%
  • Причетність до мережі членів НАМ – 20%

Зверніть увагу, що заявки від телерадіокомпаній з неповним комплектом документів до участі в конкурсі не допускатимуться.

 

Контактна особа:

Керівник виробництва та контенту НАМ Віталій Федорчук.

+380 67 501 20 10

ftt.fvn@gmail.com