Що ви отримаєте?

stub
Доступ до 2000+ матеріалів

Посадові інструкції, зразки договорів, форми документів для ліцензування, повний перелік документів, необхідних для діяльності медіакомпанії.

stub
Безкоштовні консультації

Учасники НАМ отримують консультації та юридичну допомогу найкращих медіаюристів України.

stub
Знижка на усі події

Усі члени НАМ мають постійну знижку на освітні заходи, курси в UMES та інші події.

stub
Запрошення на закриті заходи

Ви будете першими дізнаватись про такі події і зможете відвідувати корисні семінари, лекції та курси, в яких обмежена кількість учасників.

stub
Доступ до результатів досліджень

Щорічно ми проводимо низку професійних досліджень регіональних медіа. Ви отримаєте цю інформацію безкоштовно.

stub
Актуальні зразки документів

Відтепер вам не доведеться шукати приклади документів та заяв в інтернеті. Ви отримаєте актуальні шаблони необхідних документів

Відгуки

Геннадій Сергеєв

Директор МТРК «Чернівці»

Про результати роботи Дослідницького центру НАМ: «Нашій компанії вдається зберігати позиції лідера та підтримувати інтерес та довіру аудиторії завдяки принциповій незаангажованості та об’єктивності. Нас не утримують політики, або бізнесмени, тому ми маємо можливість подавати усі точки зору і мати власну думку. Ми намагаємося висвітлювати всі події, що відбуваються на Буковині. Часто проводимо прямі трансляції у тому числі на YouTube каналі, сайті, та на Facebook. Їх дивляться по всьому світу».

Іван Завражнов

Комерційний директор МТВ

Медіаюрист Тетяна Фоміна багато років допомагає МТВ: оформлення документів на цифрову ліцензію, питання розміщення реклами, роз'яснення вимог щодо дотримання квот та законодавчих актів. Ми готові до будь-яких нововведень і змін, аби був результат. А результат буде, коли канал МТВ нарешті з'явиться на екранах маріупольських глядачів, які дивляться телевізор через Т2. Співпрацею із НАМ і Тетяною Фоміною ми більш ніж задоволені.

Марія Лебедєва

Редакторка «Громадське радіо»

Вітаю) Просто хочу повідомити, що мені вдалося зацікавити стратегією (я її переробила повністю) команду. Команда найняла двох випускових редакторів, і бачить мене керівницею диджитал. Не все ще готове, але у нас новий сайт, нова структура, і диджитал таки проріс :) і буде рости. Дякую вам!

Олена Третяк

Директорка ТРК «Вежа»

На момент подання «Українським агенством з авторських та суміжних прав» судового позову до нас, ми мали дійсну угоду з ГО «Скарбниця авторів музики». Ми були переконані, що нічого не порушуємо. Позов був для нас несподіванкою. Ми звернулися до НАМ із проханням про допомогу. Юристка НАМу Тетяна Фоміна приїхала до нас, вивчила документи, брала участь у всіх судових засіданнях. Як наслідок, справу було закрито на нашу користь. Ми дуже вдячні Тетяні та нашій професійній асоціації за фахову допомогу!

Оксана Власюк

Директорка ТРК «Рівне 1»

Про освітні проєкти НАМ: «Нас підтримують рекламодавці, для яких важлива цільова аудиторія і широке охоплення. Коли реклами немає, виникає питання: хто фінансує канал? Говорити про незалежність в такому випадку – самообман. Реклама створює фінансову платформу, а це дає можливість правдиво висвітлювати усе, що відбувається в області. Ми розуміємо, що сучасна людина споживає медіа через смартфон. Тому ми йдемо за глядачем в онлайн. Попереду нові формати, з якими будемо вчитися працювати».

Руслан Керімов

Директор Палоградської ТРК

Дослідження «Локал ТБ» для нашого телеканалу було цікавим і доволі бюджетно-вигідним. Ми замовили його, аби утвердитися у тому, що все робимо правильно. У подальшому плануємо і надалі замовляти дослідження, щоб детальніше аналізувати свою аудиторію, прайми і охоплення у регіоні.

Юлія Зотова

Digital МТРК «Чернівці»

Ми не можемо стояти осторонь, коли все навколо розвивається в інтернеті. Сучасне медіа має бути на всіх майданчиках, де знаходиться його потенційна аудиторія. Тому зрозуміти, як це зробити, стало завданням №1 для нашої компанії. Після навчання спостерігаємо постійне зростання кількості наших підписників у FB – 500-700 щомісяця. Навчатись на курсі «Digital трансформація медіа» я б порадила тим, хто хоче не відставати від конкурентів і бути на одній хвилі зі своєю потенційною аудиторією.

Мар’яна Судова

Журналістка TV-4

Задоволена курсом Digital Media Directors. Він допоміг мені розробити стратегію просування мого ресурсу, зрозуміти, як вона формується. Викладачі показали, як відпрацьовувати портрет аудиторії, звідки черпати дані, глибше розуміти поведінку користувачів, обрати тон розмови з ними. Курс дає змогу не лише навчитись новому, а й структурувати вже наявні знання. Дуже вдячна усім, хто був долучений до курсу, це – справжні фахівці своєї справи. Рекомендую його усім регіональним, і не лише журналістам.

Наші переваги

ПРОМО ПАКЕТ, 950 грн/рік

БАЗОВИЙ, від 327 грн/міс

РОЗШИРЕНИЙ, від 392 грн/міс

  1. Правовий центр
    1. Консультації: ліцензування, отримання та поширення інформації, реклами та спонсорства, авторські та суміжні права, виборче законодавство, взаємовідносини з державними органами з питань медіа, цивільне, господарське, податкове, трудове право
    2. Складання заяв, скарг, листів, зауважень до органів державної влади з питань телерадіомовлення
    3. Розробка типових форм договорів на рекламу, спонсорство, передвиборну агітацію (за рішенням керівника правового центру можлива розробка типових форм інших господарських договорів)
    4. Розсилка інформаційного бюлетеня, що містить: рекомендації з вирішення типових юридичних проблем медіа, аналіз та вироблення рекомендацій для медіа щодо змін у законодавстві
    5. Представлення інтересів членів асоціації в судах
    6. Складання позовних заяв або заперечень на позовні заяви
  2. Центр адвокації та лобіювання
    1. Захист інтересів медіа у державних органах
    2. Представлення консолідованої позиції регіональних мовників у законодавчих структурах, лобіювання
    3. Консультації з нагальних питань чи потреб у сфері діалогу з державними органами
  3. Центр досліджень
    1. Індивідуальне навчання з методології досліджень та аналізу аудиторії
    2. Консультації щодо досліджень радіослухання та локального ТБ
    3. Розробка соціально-демографічного портрету радіостанції чи телеканалу на основі результатів досліджень
    4. Дані дослідження регіонального ТБ
    5. Виконання досліджень на замовлення: підготовка інструментарію (анкети і тощо), опитування, звіт
  4. Digital-центр
    1. Аудит digital-майданчика, надання 5-8 рекомендацій
    2. Навчальні семінари або індивідуальне навчання з analytics, youtube & video production, adwords, smm, seo, монетизації, programatic
    3. Індивідуальне консультування компанії
    4. Аналіз аудиторії сайту або медіаканалу в digital-середовищі
    5. Аналіз конкурентів на ринку в digital-сегменті
    6. Стратегічна сесія, 1-2 дні
    7. Щомісячні або щоквартальні звіти/аналіз відвідуваності digital-майданчика організації та надання рекомендацій
    8. Доступ до шаблонів документів: бюджет, медіакит, звіт, редакційний план тощо
    9. Допомога при блокуванні digital media ресурсу
    10. Участь у партнерській програмі «Монетизатор трафіку»
    11. Участь у партнерській програмі просування відеоблогінгу
    12. Участь у community закритого типу Digital talks
  5. Контент Фонд НАМ
    1. Розміщення власного контенту для безплатного розповсюдження
    2. Розміщення власного контенту для продажу
    3. Купівля контенту
  6. UMES
    1. Корпоративне навчання співробітників чи консультування компаній найкращими тренерами та практиками в сфері медіа та менеджменту з виїздом на місце
    2. Дистанційне навчання чи консультування: дистанційний курс навчання продажу рекламних та інших послуг
    3. Участь у навчальних заходах НАМ: «Школа програмних директорів», «Школа комерційних директорів медіа», «Медіаменеджмент», «Школа редактора корпоративного сайту»
  7. Пресцентр
    1. Інформаційні розсилки оперативної інформації, дайджести (в сфері медіа, інформування про найважливіші питання життя медіа в країні та світі, про гранти, тренінги, семінари, тренди, події, зміни в законодавстві тощо)
    2. Індивідуальні консультації експертів НАМ з питань PR, маркетингу, проджект-менеджменту
    3. Проведення локальних та національних піар та маркетингових кампаній
  8. Event-центр
    1. Організація конференцій, конгресів, семінарів, виїзних подій, нарад та інших заходів за участю учасників асоціації
    2. Допомога в організації відрядження (замовлення квитків, пошук готелів, бронювання проживання, оформлення віз)
    3. Пошук, комунікація та організація сервісів поселення, харчування, надання потрібного обладнання з підрядниками тощо
  9. Ресурсний центр
    1. Консультування при підготовці грантових заявок, аплікаційних форм тощо
    2. Консультування при підготовці звітів за отриманими грантами
    3. Консультування при розробці політик, процедур, індикаторів тощо