Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини центрів

Новини центрівПравова підтримка → Правові семінари. Відгуки учасників


11.11.2012 02:40

Правові семінари. Відгуки учасників

Протягом червня-липня у Сімферополі, Івано-Франківську, Києві, Дніпропетровську та  Харкові відбулися правові семінари, присвячені парламентським виборам 2012. Семінари відбулися за підтримки проекту У-Медіа міжнародної організації Інтерньюз Нетворк за фінансової підтримки АМР США і були спрямовані на покращення доступу громадян до більш різноманітної та якісної інформації. Організатор - Незалежна асоціація телерадіомовників.  Тренер – Тетяна Фоміна, юрист, керівник Правового центру Незалежної асоціації телерадіомовників.

Пропонуємо вашій увазі відгуки учасників семінарів:

Ірина Сухобокова, керівник департаменту радіо-продажів Транс-М-радіо, м.Сімферополь

«Мені дуже допоміг семінар НАМ на тему правових аспектів висвітлення виборів. Досі в мене лежать на столі матеріали тренінгу – витяг із закону про вибори, якими я активно користуюся в повсякденній роботі. Для себе я отримала важливі юридичні консультації і з’ясувала певні неоднозначні моменти, наприклад, яка різниця між політичною рекламою і політичною агітацією. На семінарі я отримала навики, як правильно складати угоди з політичними партіями, виставляти їм рахунки. Ще один важливий момент, на який ми раніше не звертали уваги, - це завчасне планування виборчої кампанії, розподіл ефірного часу між політиками, агітаційні плани. Зараз ми завчасно пропонуємо політсилам ефірний час. Також додам, що завдяки подальшій співпраці з НАМ, ми отримали грант від міжнародної організації IREX, за що – окрема подяка».

Андрій Русиняк, директор ТРК РАІ, м. Бурштин Івано-Франківської області

«Дуже важливо, що тренінг відбувся напередодні виборів і якраз перед початком виборчої кампанії. По-перше, я чітко з’ясував, яка різниця між поняттями політичної агітації та політичної реклами. По-друге, ми чітко занотували дати і терміни подання розцінок на рекламу в газети, я відразу записав собі дедлайн в календарі. По-третє, високопрофесійний юрист в телевізійній галузі Тетяна Фоміна доступно і кваліфіковано, по пунктах виборчого закону, роз’яснила етапи і моменти виборчого процесу, а також те, які небезпеки можуть чатувати на телерадіокомпанії і як їх уникнути.  Тетяна акцентувала на зміни у виборчому законодавстві – на ті деталі, на які не завжди звертається увага. Для мене правові аспекти висвітлення виборчої кампанії стали більш систематизовані. Велике дякую за виборчий посібник, який уклали спільно експерти НАМ та Ради Європи (Посилання на посібник http://www.nam.org.ua/files/UKRAINE_Election_Handbook.pdf. Ред.). Це  настільна книга для кожного редактора мовних ЗМІ під  час виборів.   Ще раз дякую НАМ, ваша робота надзвичайно доцільна і вчасна».

Любов Правдіна, директор ТРК «ВІККА», м.Черкаси

«Дякуємо за можливість бути учасниками семінару, він був дуже практичним для нас. Ми почули чіткі пояснення юриста, які чітко не прослідковуються в законі і без яких складно орієнтуватися неюристу. Наприклад, для себе я почерпнула знання про відмінність між політичною агітацією і політичною рекламою. Спільно з іншими учасниками ми докладно проаналізували зміни до закону про вибори народних депутатів, робили певні помітки, які я використовую в роботі. Щодо практики, ми внесли зміни в прямі ефіри, під час яких ми проводимо опитування громадян, змінилось багато нюансів щодо трансляції політичних програм. Також, для себе я зрозуміла, що малі продакшн-студії, які роблять ролики для політиків допускають помилки, яких не можна допускати, а саме – не згадують імені та прізвища кандидата. Цю окрему  статтю я собі занотувала. Тепер, ми можемо навіть надавати юридичну допомогу інших телерадіокомпаніям. Будемо раді стати учасниками подальших тренінгів НАМ».

Ірина Норенко, директор «ООО комерційна радіостудія  «Самара», м.Павлоград Дніпропетровської області

«Завдяки семінару ми дізналися багато цікавої юридичної інформації. Зокрема, ми успішно уклали дві угоди стосовно виборів – один про політичну рекламу, інший – про політичну агітацію. До виборів ми висвітлювали багато політичної інформації в новинах, а тепер перенесли її в політичну рекламу. Також, я довідалася про те, що мова реклами може бути будь-яка, на замовлення клієнта. Ми і після закінчення семінару активно спілкуємося і беремо юридичні консультації у Тетяни Фоміної, юриста НАМ, за що дуже вдячні».  

Дмитро Шевченко, головний редактор радіостанції "Нова хвиля" (91.2 FM), м. Харків

«Юридичний семінар був цікавим і корисним. Важливо те, що формат семінару  - це питання-відповіді, а не загальна інформація. Тому, на всі свої конкретні питання ми змогли отримати конкретні відповіді. Таким чином, ми для себе  заповнили  прогалини в законодавстві, про які мали слабе уявлення.  Крім того, я познайомився з іншими колегами, що дало змогу обмінятись досвідом у вирішенні певних проблем, відомих для кожного медіа -менеджера. Тому, вдячні організаторам і донорам за можливість зустрітися і поспілкуватися з експертами і колегами».







 
 

 

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 13388  Коментарів: 0
Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Переглядів: 14769  Коментарів: 0