Join to IAB
User login Login Password Registration Entry

 

News centers

News centersMarket research → Радіо – найбільш ефективне медіа!


21.6.2012 14:17

Радіо – найбільш ефективне медіа!

Рекламодавці досягають більшої участі слухачів, коли реклама поєднується з редакційним радіо контентом. Слухачі радіо зазвичай відчувають себе більш енергійними і щасливими, ніж телеглядачі чи користувачі Інтернету.

Дослідники бюро «Радіо-реклама» (RAB) у Великобританії довели те, що радіо індустрія повторювала протягом багатьох років - радіо робить людей щасливими.

RAB мали намір з'ясувати яким чином тиша, медіа загалом та конкретні засоби масової інформації впливають на людей протягом усього дня. Дослідження показали, що використання будь-яких медіа покращувало рівень щастя й додавало енергії. Водночас  радіо мало більш сильний позитивний вплив у порівнянні з  телебаченням та Інтернетом.

 "Радіо підвищує рівень енергії майже на 300 відсотків", -  сказав Марк Барбер, директор з планування RAB.

Для порівняння, Інтернет  підвищує рівень енергії трохи більше ніж на 200 відсотків і ТБ близько 160 відсотків.

Причина в  доступності, говорить Барбер. "Радіо, як фоновий носій, постійно супроводжує слухача, що б він не робив і де б не був». 

В частині своїх досліджень RAB використовували електроенцифалограму, щоб вивчати діяльність мозку. Вивчалась реакція на абсолютну тишу, потім на рекламу, що супроводжується тишею, рекламу, після якої звучала музика і, нарешті, рекламне оголошення, після якого лунав радіо контент.

 "Реклама, після якої звучить редакційне повідомлення, підвищує зацікавленість слухача значно більше аніж будь-яка інша комбінація», – зазначив Барбер.

За матеріалами сайту www.radiodayseurope.com

Back to

 

Blog IAB

Ольга Большакова
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Views: 6968  Comments: 0