Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини центрів

Новини центрівДослідження ринку → Радіо – найбільш ефективне медіа!


21.6.2012 14:17

Радіо – найбільш ефективне медіа!

Рекламодавці досягають більшої участі слухачів, коли реклама поєднується з редакційним радіо контентом. Слухачі радіо зазвичай відчувають себе більш енергійними і щасливими, ніж телеглядачі чи користувачі Інтернету.

Дослідники бюро «Радіо-реклама» (RAB) у Великобританії довели те, що радіо індустрія повторювала протягом багатьох років - радіо робить людей щасливими.

RAB мали намір з'ясувати яким чином тиша, медіа загалом та конкретні засоби масової інформації впливають на людей протягом усього дня. Дослідження показали, що використання будь-яких медіа покращувало рівень щастя й додавало енергії. Водночас  радіо мало більш сильний позитивний вплив у порівнянні з  телебаченням та Інтернетом.

 "Радіо підвищує рівень енергії майже на 300 відсотків", -  сказав Марк Барбер, директор з планування RAB.

Для порівняння, Інтернет  підвищує рівень енергії трохи більше ніж на 200 відсотків і ТБ близько 160 відсотків.

Причина в  доступності, говорить Барбер. "Радіо, як фоновий носій, постійно супроводжує слухача, що б він не робив і де б не був». 

В частині своїх досліджень RAB використовували електроенцифалограму, щоб вивчати діяльність мозку. Вивчалась реакція на абсолютну тишу, потім на рекламу, що супроводжується тишею, рекламу, після якої звучала музика і, нарешті, рекламне оголошення, після якого лунав радіо контент.

 "Реклама, після якої звучить редакційне повідомлення, підвищує зацікавленість слухача значно більше аніж будь-яка інша комбінація», – зазначив Барбер.

За матеріалами сайту www.radiodayseurope.com

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Переглядів: 13770  Коментарів: 0
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 22408  Коментарів: 0