Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини центрів

Новини центрівДослідження ринку → Експерти з'ясували, скільки часу українці готові приділяти телерекламі


27.6.2012 13:04

Експерти з'ясували, скільки часу українці готові приділяти телерекламі

За результатами всеукраїнського дослідження стало відомо, скільки часу вітчизняні споживачі готові приділяти перегляду реклами по телебаченню.

Як повідомили Корреспондент.biz в компанії Nirvana Media, українці останнім часом стали довше дивитися рекламу.

З'ясувалося, що любителів довгих рекламних переглядів як серед чоловіків, так і серед жінок виявилося не так багато, як того хотілося б, напевно, всім рекламодавцям світу - 3% чоловіків і 1,1% жінок готові не відриваючись дивитися рекламу в межах 12 хвилин; 2,6% і 2,9% чоловіків і жінок відповідно можуть присвятити цьому заняттю 7-10 хвилин. Далі процентне співвідношення буде збільшуватися прямо пропорційно зменшенню часу, проведеного за переглядом рекламних роликів: 18,3% чоловіків і 21,3% жінок готові до безперервного перегляду реклами не більше 3-5 хвилин. Найчисленніша група: 36,9% і 41,6% чоловіків і жінок не перемикають канали, якщо реклама триває 2-3 хвилини. Наступних респондентів можна віднести до найменш лояльних: це 26,5% чоловіків і 23,5% жінок, які готові дивитися рекламу не більше 1 хвилини і 15,3% чоловіків і 9,6% жінок не готові дивитися рекламу навіть менше 1 хвилини.

Серед молоді (16-29 років) любителями реклами є 4%, готових дивитися ролики не перемикаючись всі 12 хвилин і 2,7% приділяють цьому 7-10 хвилин. 20,6% респондентів цієї групи дивляться рекламу 3-5 хвилин і 41,6% - 2-3 хвилини. Відсоток найменш лояльних глядачів становить 24,3% респондентів, готових дивитися рекламу до хвилини і 9,9% не готові дивитися рекламу навіть менше 1 хвилини.

Дані опитування людей  ​​віком 30-44 років не набагато відрізняються від результатів опитування молоді: 1,2% і 3,4% учасників групи готові дивитися рекламу до 12 хвилин і 7-10 хвилин відповідно. 20,6% і 39,8% готові приділити цьому процесу 3-5 і 2-3 хвилини. Група найменш лояльних до перегляду реклами на телебаченні становить 22,2% (до 1 хвилини) і 12,8%, не готових дивитися рекламу навіть менше хвилини.

Дані щодо третьої групи респондентів (45-59 років): 5% опитаних готові дивитися не перемикаючи телевізор під час реклами і не відходити від нього, 1,2% готові робити це 7-10 хвилин. 20,6% опитаних дивляться рекламу 3-5 хвилин і 39,8% приділяють перегляду 2-3 хвилини. Не готові дивитися рекламні ролики більше 1 хвилини 32,0% опитаних і 18,4% респондентів третьої групи не дивляться рекламу навіть менше 1 хвилини.

Нещодавно стало відомо, що українські депутати можуть заборонити рекламу пива на телебаченні. Нагадаємо, що 17 травня Верховна Рада Україна прийняла в першому читанні законопроект № 9099, авторами якого є Микола Томенко та Андрій Шевченко. За введення заборони на рекламу алкогольних напоїв та пива проголосував 261 народний депутат.

www.ua.korrespondent.net

 

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Ірина Вуйцик
Ірина Вуйцик
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 22408  Коментарів: 0