Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини центрів

Новини центрів → Дослідження ринку


27.6.2012 13:04

Експерти з'ясували, скільки часу українці готові приділяти телерекламі

За результатами всеукраїнського дослідження стало відомо, скільки часу вітчизняні споживачі готові приділяти перегляду реклами по телебаченню.

25.6.2012 14:15

Почему взлетело радио

Радиореклама по динамике роста в I квартале уступила только интернету. Эксперты не удивлены

21.6.2012 14:17

Радіо – найбільш ефективне медіа!

Рекламодавці досягають більшої участі слухачів, коли реклама поєднується з редакційним радіо контентом. Слухачі радіо зазвичай відчувають себе більш енергійними і щасливими, ніж телеглядачі чи користувачі Інтернету.

20.6.2012 19:16

Матч Англия - Украина собрал рекордную телеаудиторию за последние пять лет

Заключительный матч группового этапа Евро-2012 Англия - Украина, транслировавшийся на телеканале Украина, посмотрела рекордная аудитория в стране за последние пять лет.

24.10.2011 16:23

Дмитрий Даниленко: «Мобильная реклама дала ошеломляющий рост»Дмитрий Даниленко: «Мобильная реклама дала ошеломляющий рост»

«МедиаБизнес» обратился к российским и украинским топ-менеджерам «Бегуна», чтоб спросить их о рынке большого интернета, о взрывном росте мобильной рекламы и о том, как принцип контекстной рекламы может использоваться нишевыми телеканалами.


На сторінці:  5  10  20
Сторінки:  <  1  2  3  >
 
 

Блог НАМ

Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 5828  Коментарів: 0
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 22236  Коментарів: 0