Join to IAB
User login Login Password Registration Entry

 

News

CategoriesInformation Law Center

4.6.2015 16:08 | Author:

Закон про внесення змін до закону про рекламу обмежує частку реклами на телебаченні і радіо

3 червня Президент підписав закон про внесення змін до закону про рекламу, яким обмежується частка реклами на телебаченні  і радіо.

5 червня  закон опублікований в газеті «Голос України». http://www.golos.com.ua/article/255606

6 червня закон стає чинним.

Відповідно до змін частка реклами зменшиться: на телебаченні  час мовлення, відведений на рекламу та телепродаж, не зможе перевищувати 15% протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення, тобто максимум  9 хв. на годину;  а на радіо максимум 20% на годину, тобто, не більше 12 хв.  Про виборчий період  не сказано нічого, отже,  політична реклама  може розміщуватися в межах встановлених загальних квот.

Щодо телепродажу, який трансляється як окрема передача, правила не змінюються. Детальніше про порядок трансляції телепродажу ви можете прочитати в розсилці Правового центру від 03.10.2014 року.

Набуття чинності цим законом є непереборною силою (форс-мажор), яка звільняє вас від відповідальності за порушення зобов’язань по укладеним договорам з рекламодавцями.

 

З повагою, Тетяна Фоміна

fomina@nam.com.ua

Back to

 

Blog IAB

Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Views: 13615  Comments: 0
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Views: 22241  Comments: 0