Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиПравовий центр інформує

7.2.2019 17:03 | Автор:

Розсилка Правового центру_7 лютого 2019 року

Шановні члени асоціації!

За результатами звернення до мене керівників ТРО вирішила ще раз повторити те, що  вже вам казала.  Укладайте договори на ПЕРЕДВИБОРНУ АГІТАЦІЮ (а не політичну рекламу),  якщо виставляєте рахунки, то зазначайте у них , що сплачується передвиборна агітація, а не політична реклама,   ідентифікуйте те, що  розміщуєте на своїх каналах за гроші кандидатів як передвиборну агітацію, а не політичну рекламу. Це дозволить вам обійти про квоти, встановлені законом «Про рекламу» для реклами, у т.ч. й політичної.

Для ТЕЛЕкомпаній є один нюанс. Частина 12 ст.61 закону «Про вибори Президента України» встановлює, що «протягом демонстрації політичної реклами, що здійснюється за рахунок коштів виборчого фонду кандидата на пост Президента України, обов'язково демонструється прізвище, ім'я та по батькові її замовника у формі текстового повідомлення, яке має займати не менше 15 відсотків площі екрана і бути виконане контрастним кольором до фону та бути сприйнятним для глядачів». Виникає питання, як бути із цією вимогою у тому випадку, якщо ви уклали договір на передвиборну агітацію і ідентифікуєте ефір як передвиборну агітацію?  Якщо формально тлумачити цю норму закону, то у випадку,  якщо у вас виходять матеріали від кандидатів як передвиборна агітація, то дотримуватися цього зобов’язання телекомпанії не повинні. І я готова юридично захищати цю позицію.  Проте все ж таки я раджу вам не «драконити» тих, то моніторить ваші ефіри,  і короткі ролики кандидатів  розміщувати із цим написом, включаючи їх до рекламних квот.

З повагою, Тетяна Фоміна  

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 23805  Коментарів: 0
Ольга Большакова