Join to IAB
User login Login Password Registration Entry

 

News

CategoriesIAB news

6.8.2018 11:27 | Author:

«Українське радіо» долучилося до єдиного галузевого вимірювання радіослухання в Україні

«Українське радіо» - радіоплатформа суспільного мовника України Національної суспільної телерадіокомпанії нарешті долучилося до національного дослідження аудиторії радіо, що проводиться  на замовлення міжгалузевого індустріального об`єднання «Радіокомітет» дослідницькою компанією Кantar TNS в Україні .

Голова Радіокомітету Катерина М`яснікова переконана, що долучення до дослідження «Українського радіо», свідчить не тільки про високу якість вимірювання та довіру до нього, але й про те, що суспільний мовник нарешті прагне зайняти належне місце в радіо індустрії та готовий спільно іншими гравцями інвестувати в розвиток радіо.

«Радіокомітет без сумнівну радий вітати «Українське радіо» серед користувачів дослідження. Таке рішення нової команди менеджерів, що прийшла минулого року, демонструє, що розвиток реформи іде в правильному напрямку. Ми впевнені, що завдяки використанню даних про свою аудиторію компанія зможе ефективніше виконувати покладені на неї суспільні функції та створювати якісний продукт, що точно відповідає очікуванням слухачів», - зазначила пані Катерина.

Дмитро Хоркін, генеральний продюсер «Українського Радіо» НСТУ прокоментував рішення суспільного мовника щодо покупки даних:

«Рік тому державне Українське радіо стало супільним. Ми повністю змінили менеджмент радіо і запросили з ринку продюсерів та головних редакторів, які почали істотно змінювати контент і планування ефірного дня. Оскільки українське радіо - розмовна новинна суспільно-політична радіостанція, яка, як показують дослідження аудиторії, живе за ритмом інформаційних  телеканалів, ми зробили 2 акценти: сильні інформаційні насичені  динамічні супер – прайми ( ранковий і вечірній) для тих, хто слухає в авто та більш глибокий, вдумливий радіо день для тих, хто слухає нас вдома. Враховуючи, що ми – не комерційний мовник, а суспільний, нам важливо було потрапити і індустріальний рейтинг більше з метою  ретельнішого дослідження аудиторії: її смаків, віку, статі, статків, способу і часу слухання радіо. Це допомагатиме нам ліпше відповідати запитам  суспільства і робити суспільно важливий контент( освітні, наукові, мистецькі передачі) ще й цікавим і запитаним».

Нагадаємо, що «Радіокомітет» - міжгалузеве індустріальне об'єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України - група ТАВР, «Український медіа холдинг», Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції - Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, UMG та Radio Expert - та, у якості керівного партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуються як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

 

Back to

 

Blog IAB

Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Views: 5181  Comments: 0
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Views: 21600  Comments: 0