Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

6.8.2018 11:27 | Автор:

«Українське радіо» долучилося до єдиного галузевого вимірювання радіослухання в Україні

«Українське радіо» - радіоплатформа суспільного мовника України Національної суспільної телерадіокомпанії нарешті долучилося до національного дослідження аудиторії радіо, що проводиться  на замовлення міжгалузевого індустріального об`єднання «Радіокомітет» дослідницькою компанією Кantar TNS в Україні .

Голова Радіокомітету Катерина М`яснікова переконана, що долучення до дослідження «Українського радіо», свідчить не тільки про високу якість вимірювання та довіру до нього, але й про те, що суспільний мовник нарешті прагне зайняти належне місце в радіо індустрії та готовий спільно іншими гравцями інвестувати в розвиток радіо.

«Радіокомітет без сумнівну радий вітати «Українське радіо» серед користувачів дослідження. Таке рішення нової команди менеджерів, що прийшла минулого року, демонструє, що розвиток реформи іде в правильному напрямку. Ми впевнені, що завдяки використанню даних про свою аудиторію компанія зможе ефективніше виконувати покладені на неї суспільні функції та створювати якісний продукт, що точно відповідає очікуванням слухачів», - зазначила пані Катерина.

 

Дмитро Хоркін, генеральний продюсер «Українського Радіо» НСТУ прокоментував рішення суспільного мовника щодо покупки даних:

«Рік тому державне Українське радіо стало супільним. Ми повністю змінили менеджмент радіо і запросили з ринку продюсерів та головних редакторів, які почали істотно змінювати контент і планування ефірного дня. Оскільки українське радіо - розмовна новинна суспільно-політична радіостанція, яка, як показують дослідження аудиторії, живе за ритмом інформаційних  телеканалів, ми зробили 2 акценти: сильні інформаційні насичені  динамічні супер – прайми ( ранковий і вечірній) для тих, хто слухає в авто та більш глибокий, вдумливий радіо день для тих, хто слухає нас вдома. Враховуючи, що ми – не комерційний мовник, а суспільний, нам важливо було потрапити і індустріальний рейтинг більше з метою  ретельнішого дослідження аудиторії: її смаків, віку, статі, статків, способу і часу слухання радіо. Це допомагатиме нам ліпше відповідати запитам  суспільства і робити суспільно важливий контент( освітні, наукові, мистецькі передачі) ще й цікавим і запитаним».

 

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 4687  Коментарів: 0
Ольга Большакова