Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

1.3.2017 14:40 | Автор:

Конкурс заявок на проведення дослідження очікувань аудиторії НАМ

Незалежна Асоціація ТелерадіоМовників (НАМ) – всеукраїнська неприбуткова організація, місією якої є захист свободи слова, розвиток вільного медіа ринку, сприяння процвітанню членів асоціації.

З метою підвищення ефективності своєї діяльності із досягнення місії, підвищення задоволеності членів НАМ діяльністю Асоціації, утримання існуючих та залучення нових членів НАМ вирішено оновити стратегію діяльності організації на 2018 рр. Для цього організація планує провести дослідження інтересів і проблем членів і потенційних членів Асоціації.

Мета дослідження

Виявити бачення ЦА основних проблем, що стоять перед незалежними аудіовізуальними медіа в Україні, та їх очікування щодо принципів діяльності НАМ, задач, що мають стояти перед організацією, та пріоритетних напрямів діяльності НАМ. Зрозуміти, в чому на даний момент найбільша потреба медійного ринку.

Задачі дослідження

♦      Окреслити основні тенденції розвитку ринку аудіовізуальних медіа (телебачення, радіо та інтернет), вияснити, на які з них можливо вплинути за допомогою галузевого об’єднання.

♦      Вияснити, якими є галузеві проблеми у таких сферах:

♦      Законодавство.

♦      Саморегулювання галузі (різноманітні кодекси, що регулюють діяльність сфери, вирішення внутрішньогалузевих конфліктів).

♦      Розвиток, просування галузі (медіа, як бізнесу).

♦      Кадрові питання.

♦      Мінімізація витрат (наприклад, синдикація для різних проектів).

♦      Прогнози і аналітика у галузі.

♦      Інформування стосовно напрямків і тенденцій розвитку медіа індустрії.

♦      Інші питання.

♦      Додаткового будуть надані питання від керівників центрів НАМ.

♦      Виокремити переваги та недоліки, які вбачають в НАМ існуючі члени.

♦      Мотивацію, з якою вступають до Асоціації.

♦      Вивчити структуру «закупівельного центру» серед потенційних членів (хто приймає рішення про членство в асоціації або про фінансування певних проектів).

♦      Вивчити бар’єри входження в асоціацію серед потенційних членів. Якщо бар’єром є ціна, то дослідити, яка ціна буде прийнятною для членства.

♦      Зрозуміти, структуру витрат (на що витрачають кошти) та обсяг і джерела доходів (з чого отримують прибуток) українських електронних медіа.

Якими є приблизні витрати та доходи.

Цільова аудиторія

 

Керівники та/або власники ТРК та онлайн ресурсів:

♦      Дійсні  члени Асоціації (національні, регіональні і місцеві теле- і радіокомпанії)

♦      Потенційні члени Асоціації (національні, регіональні і місцеві теле- і радіокомпанії та онлайн ресурси )

База дійсних і потенційних членів НАМ надається замовником. Наразі в організації 71 член. Кількість потенційних членів налічує близько 170.

Метод дослідження

Фокус-групи або глибинні інтерв’ю. (Можлива комбінація методів).

Як варіант:

Кількість ГІ: 48

Орієнтовна структура ГІ:

 

Дійсні члени НАМ

Потенційні члени НАМ

Загальнонаціональні телекомпанії  (супутник та кабель)

 

6

Оnly online телекомпанії

 (н-д,megogo, divan.tv)

 

6

Регіональні та місцеві телекомпанії

10

6

Загальнонаціональні радіокомпанії

2

6

Регіональні та місцеві радіокомпанії

6

6

Така структура обрана у зв’язку з тим, що, за нашою думкою, найбільші відмінності у сферах інтересів залежать від рівня ТРК. Проте, також важливим є знаходження спільних для всієї галузі проблем. Прохання до агентства порекомендувати найкращий метод і структуру.

Зазначте також, які подарунки плануються для респондентів (можливий варіант, що дійсні члени будуть простимульовані за рахунок НАМ).

Географія

Можливе обговорення кількості міст проведення залежно від методу. Дійсні члени НАМ приблизно рівномірно розосереджені у всіх регіонах України з концентрацією в Києві

(16 членів НАМ).

Терміни проведення дослідження

Просимо дослідницьку компанію  вказати максимально стислі терміни проведення дослідження.


Бажано почати проект – 30 березня 2017 р.

Заявки приймаються до 22 березня 2017 р.

 

Контактна інформація

Віталій Гордузенко

Керівник Центру досліджень НАМ

gorduzenko@nam.com.ua

(044)254-55-56

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 12750  Коментарів: 0
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 6373  Коментарів: 0