Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

2.10.2019 15:50 | Автор:

Телеперегляд у Павлограді: дані дослідження «Локал ТБ»

У ТОП-15 телеканалів, які дивляться у Павлограді (Дніпропетровська область), входить місцева «Павлоградська телерадіокомпанія» (ПТРК). Тижневе охоплення каналу – 12,4% телепереглядів. Такі дані єдиного соціологічного індустріального дослідження регіональних телеканалів «Локал ТБ», яке на замовлення Незалежної асоціації телерадіомовників здійснює Factum Group Ukraine. Загальна вибірка дослідження становить 800 респондентів, віком 18-54 роки.

«Локал ТБ – це єдина система вимірювань аудиторії локальних телеканалів в Україні. Її ключовою ціллю є з’ясувати основні показники ТБ-перегляду по регіонах, зокрема рейтинги, частки (долі), охоплення, час перегляду. Також дослідження допомагає регіональним телеканалам детально проаналізувати свою аудиторію, спланувати рекламні кампанії та оптимально скорегувати сітку мовлення. Для рекламних агенцій участь у дослідженні – можливість побачити реальне охоплення рекламних кампаній.

Найактивнішими глядачами каналу «ПТРК» є переважно жінки (69%) віком 45-54 роки (55%), одружені (71%), із доходом нижче середнього (61%) та середньою спеціальною освітою (55%).

За даними дослідження «Локал ТБ», у «Павлоградської телерадіокомпанії» є кілька хвиль праймів. Найбільший – з 19.15 до 19.45. Впродовж дня активно канал дивляться також у таких часових проміжках - з 10.30 до 10.45 год, з 18.15 до 18.30 год та з 21.15 до 21.30. Відповідно до праймів, найпопулярнішими програмами на «ПТРК» є інформаційно-аналітичні випуски – «Новини», «Без коментарів», «Пряма мова», «Візерунок дня», «Репортер світ». Також велике охоплення аудиторії має культурно-мистецька програма «Культурний простір» та  ранковий серіал «Пан і пані Медер». Більшість із цих популярних програм належать продакшину каналу.

 

«Дослідження «Локал ТБ»  для нашого телеканалу було цікавим і доволі бюджетно-вигідним. Ми замовили його,  аби утвердитися у тому, що все робимо правильно. У подальшому плануємо і надалі замовляти дослідження, щоб детальніше аналізувати свою аудиторію, прайми і охоплення у регіоні», – розповів директор «Павлоградської телерадіокомпанії» Руслан Керімов.

Дослідження «Локал ТБ» здійснюється методом mix-mode survey – це комбінація CAWI (70% вибірки опитується онлайн) та CAPI (30% вибірки, що не є постійними користувачами інтернету, опитуються на дому у респондента з використанням планшету), за методикою Day After Recall. Дані дослідження конвертуються в програмне забезпечення Супернова, яким користуються українські представництва рекламних холдингів.  Дослідження відбувається за підтримки Національного Фонду Підтримки Демократії (NED).

З метою долучитися до наступної хвилі вимірювань дослідження «Локал ТБ» просимо звертатися до Олександра Дубінського – oleksandr.dubinskyi@factum-ua.com.

Прес-центр НАМ

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Ірина Вуйцик
Ірина Вуйцик
Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 13773  Коментарів: 0