Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

27.9.2019 11:45 | Автор:

Радіостудія «Новий двір» про перспективи мовлення для громади

У контексті розбудови мовлення громад ми продовжуємо серію інтерв’ю з комунальними мовниками. Сьогодні ми розповімо про радіостудію з Львівської області – «Новий двір». Ця радіокомпанія була створена у 1992 році і транслює свої програми мешканцям Червонограда, Соснівки та Гірника – на близько 80 тис. населення. Радіостудія для трансляції використовує канали проводового мовлення, а також поширює свої програми у соціальних мережах. Свій розвиток керівництво радіостудії бачить у розвитку діджитал-сегменту.

Власником радіостудії є територіальна громада Червонограда (Червоноградська міська рада). Наразі радіостудія мовить на 1 каналі проводового радіо та бере участь в конкурсі на отримання FM-частоти. Розмовляємо з директором радіостудії «Новий двір» Олександром Новацьким.

- Пане Олександре, як ви бачите майбутнє вашої компанії у контексті реформи мовлення територіальних громад?

- Звісно, ми зацікавлені в реформі мовлення, але за умови, якщо наше підприємство не зникне внаслідок елементарного небажання влади підтримувати його фінансово. Влада повинна передати обладнання та приміщення, що є на балансі підприємства трудовому колективу, або наступникам – владі територіальної громади, за умови, що остання фінансуватиме бодай висвітлення своєї діяльності та поширення суспільно-важливої інформації, а також на пільгових умовах надаватиме приміщення, в яких розташовуватиметься ТРО! 

- Чи заробляєте ви на власні потреби?

- Наразі – ні. Однак, коли ми отримаємо ліцензію на FM-мовлення, сподіваємось, що будемо. В іншому випадку, якщо такої ліцензії не буде, будемо розвивати діджитал-сегмент – мовлення в інтернеті, створювати подкасти, сюжети на ютуб-каналі, матеріали в соціальних мережах. 

- Чи цікава ваша радіохвиля місцевим рекламодавцям?

- Є рекламодавці, діяльність і продукція яких, цікава нашому слухачеві. Цих рекламодавців не багато, як і фактичних слухачів проводового мовлення. Швидше, ми їм цікаві в комплексі з рекламою в інтернеті.

- Які найбільші складнощі бачите для своєї компанії у контексті реформи?

- Найбільша засторога – небажання власника – Червоноградської міської ради – фінансувати підприємство. В подальшому, після створення ОТГ та проведення виборів, є загроза, що ТРО, яка на себе не заробляє, отже є збитковою, може стати не цікавою і не потрібною для нової влади. Якщо в процесі реформи не будуть розроблені чіткі правила переходу комунальних мовників на мовників громад, то більшість з них просто зникне!

- Яка у вас позиція щодо наглядових органів?

- Наглядовий орган ­– як от Редакційна рада – це швидше формальність для ТРО, оскільки створюється на виконання закону і умов ліцензії. Програмну концепцію фактично створюємо ми самі, в організацію творчої діяльності власник не вникає. Однак, думаю, що такі органи потрібні. Просто їхні функції повинні бути менш формальними.

Прес-служба НАМ     

 

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 13773  Коментарів: 0
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 23865  Коментарів: 0