Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

10.7.2017 11:49 | Автор:

«Радіокомітет» оприлюднив список агентств, що офіційно купують дослідження у 2017 році

Офіційно дані  індустріального радіодослідження від «Радіокомітету» у 2017 році придбали вісім агентств.

Серед них – члени  «Радіокомітету»: Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), GroupM, UMG та Radio Expert. А також ОРТ Медіа, New Media Agency та «Оптимум медіа». Останнє агентство придбало дані дослідження уперше.

Нагадаємо, торік «Радіокомітет» вирішив не надавати дані дослідження гравцям ринку, які не інвестують у радіодослідження.

Дослідження RadioResearch здійснює компанія «Kantar TNS в Україні» методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Дослідження є найавторитетнішим у галузі, це підтверджують як постійні клієнти, так і нові агентства, які доєднались цього року.

«Купівля даних дослідження дає нам як медійному агентству низку переваг. Одна з них – це якісне обслуговування і аргументація у виборі того чи іншого радіо каналу. Ми не оперуємо особистісними вподобаннями, а надаємо свої рекомендації виключно на ті канали, які ефективні для наших клієнтів. Аргументацію підкріплюємо офіційними даними дослідження від TNS», – коментує Василь Кожемякін, старший експерт з медіа-планування та закупок радіо в Publicis One.

За його словами, будь-які дослідження повинні відповідати міжнародним стандартам та мати свою унікальну методику, яка була б зрозуміла і влаштовувала весь ринок: «Дослідження ТNS чудово справляються з цим завданням. Ми отримуємо якісний продукт з постійним оновленням і наданням свіжих даних в нових хвилях досліджень».

Марія Шаховська, директор департаменту радіо ОРТ Медіа, агентства, яке купує радіо дослідження з 2008 року, звертає увагу на те, що  інвестиція у радіодослідження дає можливість брати участь  у різних тендерах: «Як комерційних, так і державних. Це найбільша перевага перед «агентствами-партизанами». Великий бізнес та державні компанії запрошують для участі у тендері  тих,  хто користується TNS Super Nova».

На її думку, ринок радіо зараз цілком цивілізований, і сама галузь приваблива як для рекламодавців, так для інвестицій.

Радіокомітет – міжгалузеве об’єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України - група ТАВР, Український Медіа Холдинг, BusinessRadioGroup, «Люкс»; мережеві рекламні агенції (Publicis One, ADV Group (Initiative), GroupM, UMG та RadioExpert) та як керуючий  партнер,- Незалежна асоціація телерадіомовників.

Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

Прес-центр Радіокомітету

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Ірина Вуйцик
Ірина Вуйцик
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 17140  Коментарів: 0