Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

16.11.2016 18:15 | Автор:

«Радіокомітет» оголошує конкурс на проведення досліджень радіослухання у 2017 році

Міжгалузеве об’єднання «Радіокомітет» оголошує конкурс відкритих пропозицій на проведення дослідження радіослухання в Україні. У грудні 2016 року закінчується договір з компанією «TNS Україна», яка проводила дослідження слухання радіо упродовж року.

До участі у конкурсі запрошуються дослідницькі компанії, що мають досвід проведення медіадосліджень. Збір пропозицій триває до 21 листопада 2016 року. Оголошення результатів конкурсу відбудеться до 7 грудня. Компанія-переможець розпочне дослідження 30 січня 2017 року.

Нагадаємо, «TNS Україна» перемогла у тендері «Радіокомітету» восени 2015 року. Контракт з нею був укладений на один рік.

Виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників (керівний партнер «Радіокомітету») Катерина М’ясникова зазначила, що співпрацею з «TNS Україна» «Радіокомітет» задоволений: «Колеги продемонстрували високу ефективність роботи з користувачами дослідження. Ми раді, що у 2016 році кількість компаній, які активно використовують дані нашого дослідження, зросла».

Після завершення контракту в індустріального об’єднання, за словами генерального директора «ТАВР-Медіа» Ігоря Чернишова, був вибір продовжити співпрацю з «TNS Україна» або розпочати її з новим контрагентом. Однак частина членів «Радіокомітету» проголосувало за конкурс. «Чого я очікую від конкурсу? Звісно найкращої пропозиції від переможця. І мова йде не тільки про ціну. Тобто ми очікуємо отримати більш якісну пропозицією з адекватною ціною», – зазначив він.

«Під час конкурсу ми хотіли б побачити, що нового може запропонувати ринок досліджень радіо індустрії. Це чесна і відкрита процедура придбання товарів та послуг, яка дозволяє побачити та порівняти найкращі пропозиції. Ми очікуємо, що дослідники продемонструють інноваційні підходи до вивчення радійної аудиторії, а також розуміння особливостей роботи радіо та викликів, що стоять зараз перед нашою галуззю», - зазначила пані М’ясникова.

Юлія Резніченко, директор з маркетингу УМХ, також запевнила, що її компанія задоволена співпрацею з «TNS Україна». Однак новий конкурс, за її словами, це загальноприйнятий спосіб отримати найкращі умови і свіжі ідеї. «Ми сподіваємося отримати пропозиції про розширення пакету послуг, що дозволить глибше зрозуміти картину радіослухання, - сказала пані Резніченко, - Що більше даних, то більше можливостей: для нарощування як частки радіослухання, так і частки рекламних бюджетів».

Радіодослідження проводиться за методологією Day After Recall з використанням комп’ютеризованої системи проведення телефонних опитувань – CATI.

Від дослідницької компанії очікується пропозиція щодо вирішення проблеми низького рівня телефонізації деяких населених пунктів України, а також пропорції використання стандарту GSM та стаціонарного телефону для максимального покриття по заданій географії.

Дослідження проводиться у містах з населенням понад 50 тисяч, віком 12-65 років, на всій території України, за винятком АР Крим та зони проведення АТО.

Радіокомітет – міжгалузеве об’єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України - група ТАВР, Український Медіа Холдинг, Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції (Publicis One, ADV Group (Initiative), Group M, UMG та Radio Expert) та, у якості управляючого партнера, - Незалежна Асоціація телерадіоМовників.

Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

За детальним технічним завданням щодо дослідження аудиторії радіо звертайтеся за адресою gorduzenko@nam.com.ua, тел./факс: 044 254 55 56 (вн.№ 115)

Прес-центр Радіокомітету

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Переглядів: 14530  Коментарів: 0
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 6765  Коментарів: 0