Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

21.9.2015 16:05 | Автор:

«Радіокомітет»: Контролювати радіовимірювання може кожен учасник ринку, що інвестує у дослідження

«Радіокомітет» регулярно контролює якість вимірювання радіослухання в Україні і проводить аудити. Ініціювати ці перевірки може будь-який учасник ринку, що інвестує у дослідження. Щоразу подібний аудит проводиться з метою покращення якості радіовимірювання.

Під час останньої такої перевірки, проведеної з ініціативи «Радіо ЄС» (ПрАТ «Радіокомпанія «ГАЛА»), було зафіксовано, що для отримання оптимальних результатів радіовимірювання радіостанціям необхідно надавати чітку та зрозумілу транскрипцію звучання власної назви.

Так, наприклад, буквосполучення у назві радіостанції «Радіо ЄС» озвучувалося в декількох варіантах – як [Йе Ес] або [Йес]). Тобто вимова інтерв’юерів та слухачів була не завжди правильною з точки зору керівництва станції. Після детального аналізу ситуації, що склалась, Радіокомітетом було прийнято рішення зобов’язати компанію GFK отримати від всіх радіокомпанії, представлених у дослідженні, транскрипції їх назв.

«Подібні аудити показують, що дослідження є прозорим, і контролювати його якість може кожен замовник дослідження, навіть якщо він не є членом «Радіокомітету», але купує дані вимірювання», – зазначив координатор «Радіокомітету» Віталій Гордузенко.

За висновками технічного комітету «Радіокомітету», двозначність у вимові назви радіостанції не вплинула на репрезентативність проведеного дослідження, а результати перевірки засвідчили, що дослідження GFK відповідає міжнародним нормам і стандартам, вимогам надійності та валідності даних.

«Ми пишаємося тим, що вже кілька років відповідаємо за вимірювання аудиторії радіо в Україні. І хочу підтвердити, що ми завжди прагнемо до того, щоб дослідження було якісним, прозорим та відповідало потребам радіоіндустрії», коментує директор відділу медіа досліджень Gfk Ukraine Ольга Росманова.

«Радіокомітет» – міжгалузеве об'єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України - група ТАВР, «Український медіа холдинг», Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції - Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, UMG та Radio Expert – та, у якості керівного партнера, – Незалежна асоціація телерадіомовників.

Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

Прес-служба «Радіокомітету»

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 13568  Коментарів: 0
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 7149  Коментарів: 0