Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

17.5.2018 18:09 | Автор:

Незалежна асоціація телерадіомовників та «фактум груп» провели дослідження для регіональних Телеканалів

Дослідницькою компанією «Фактум Груп» на замовлення Незалежної асоціації телерадіомовників було проведено перше індустріальне  дослідження  регіональних телекомпаній-  «Локал-ТБ». У Асоціації вже є досвід організації та контролю подібних досліджень, яскравий приклад цьому індустріальне дослідження радіослухання в Україні. У «Фактум Груп» є досвід у медіадослідженнях, оскільки  компанія регулярно проводить індустріальне дослідження української інтернет аудиторії, а також вже понад 20 років проводить високоякісні професійні маркетингові та соціологічні дослідження.

 Дослідження проводилось у період: 1 хвиля: 25 червня – 28 серпня 2017, а друга хвиля: з 23 жовтня – 10 грудня 2017, участь у ньому взяли мешканці 11 міст України, віком 18-54 роки. Загальна вибірка склала 12000 респондентів. (1600 респондентів у великих містах і по 800 респондентів в інших)

 Слід зазначити, що дане дослідження показує не лише тижневе охоплення  регіональних телеканалів, а також інші показники теледивлення, які будуть інтегровані в програму Супернова,   що буде звичним, а, одже, зручним для використання рекламними агенціями при створенні та оптимізації медіапланів.

 В цілому, картина  телекомпаній – лідерів по регіонам за тижневим охопленням виглядає таким чином: у місті Одеса першість серед регіональних посідає 7-й канал(12%), на другому місці Первий городской(11,2%) і на третьому місці - телеканал Град(8,3%).

 

 

 У місті Харькові серед регіональних на першому місці ATH(15%), на другому місці Simon(9,3%), на третьому А/ТВК(8,8%).

 

 У Запоріжжі, серед регіональних компаній за тижневим охопленням на першому місці ТВ-5 (29,7%), на другому місці Алекс(20,3%), на третьому місці ЗОДТРК(9,8%).

 У Херсоні трійка лідерів регіональних компаній є такою: на першому місці ВТВ_плюс (20,4%), на другому місці KRATU (6.9%), на третьому місці Херсон плюс (6,4%).

 В Черкасах серед регіональних компаній за тижневим охоплення на першому місці ВІККА (26,8%), на другому місці РОСЬ (19,3%), на третьому місці Антена плюс (5,2%).

 У Тернополі серед регіональних компаній за тижневим охопленням перше місце посідає TV-4 (26.8%), друге - TTБ(12,4%), третє IHTБ(9,4%). На думку  Юлії Винокур, директорки TV-4: “першість Тернопільскій регіональній телекомпанії «TV-4» забезпечують: добра впізнаваність бренду в регіоні та сталі позиції компанії- лідера в регіоні вже тривалий час- 27 років!!!, інтерактивне спілкування з аудиторією; врахування пропозицій та думок глядачів; канал є партнером, спонсором багатьох заходів, проектів, в т.ч. соціальних, молодіжних, дитячих, спортивних.

 Телеканал веде мовлення на різноманітних платформах:, проводить трансляцію в аналоговому та цифровому режимах 9 (передавачів),у всіх кабельних мережах області, у телекомпанії є сайт з он-лайн трансляцією, також активно використовуються Діджитал ресурсів:  сторінки в ФБ та Інстаграм,власний канал в Youtube; ефективність розміщення реклами та спонсорства програм на каналі,перевірені роками;. Найбільш впізнаваними та улюбленими програма є : новини "Провінційні вісті",програми "Наші вітання", "Сільський календар", програми у прямому ефірі "Формула здоров"я", "Межа правди", щонедільна пряма трансляція з Катедрального собору Тернополя, спецпроекти у прямому ефірі і з стрім-включеннями "Хто, як не ми?", "Голос громад", "Акценти", щорічні BTL-акції: Різдвяні, Великодні, Файне місто Тернопіль та інші.

 У Дніпрі трійка лідерів регіональних компаній є такою: перше місце за тижневим охопленням займає 34-й канал (27,5%), друге місце 11-й канал(18%), третє місце 9-й канал Приват ТБ Дніпро(12,5%).

 Ще більш високі позиції мають регіональні компанії в Чернівцях, серед регіональних компаній на першому місці ТРК Чернівці(42%), на другому ТВА(41,4%), які входять також до п’ятірки серед усіх телеканалів, включаючи національні. На третьому місці серед регіональних телеканал Буковина(22,1%).

Директор ТОВ МТРК "Чернівці Геннадій Сергеєв прокоментував результати дослідження так:  «Нашій компанії вдається зберігати позиції лідера та підтримувати інтерес та довіру аудиторії завдяки принциповій незаангажованості та об’єктивності. На відміну від інших телерадіокомпаній нашого регіону, нас не утримують політики, або бізнесмени, тому ми маємо можливість подавати усі точки зору і мати власну думку. Ми намагаємося висвітлювати всі значимі події, що відбуваються в Чернівцях та на Буковині. Часто проводимо прямі трансляції у тому числі і он-лайн в youtube каналі, на сайті, та на Facebook сторінці. Їх дивляться по всьому світові. ТРК «Чернівці» має власне виробництво, де виробляються різноманітні програми, документальні фільми, рекламні ролики, заставки, тощо. Ми вже багато років транслюємо Український етап Чемпіонату Світу та Чемпіонату Європи з мотокросу для європейськіх глядачів».

 У місті Рівне трійка лідерів регіональних телекомпаній є такою: на першому місці Рівне 1 (52,1%), на другому місці РТБ (20%), на третьому місці Сфера –ТБ (15,8%).

Оксана Власюк, виконавчий директор ТОВ "Телерадіокомпанія Рівне 1" : «Ми відкриті для партнерів із різних сфер бізнесу. Нас підтримують рекламодавці, для яких важлива цільова аудиторія і широке охоплення. Це, звичайно, забирає велику кількість рекламного часу в ефірі, та все ж це одна зі складових нашого успіху. Коли реклами немає, відразу виникає питання: а хто фінансує телеканал? Говорити про незалежність в такому випадку – самообман. Реклама створює фінансову платформу, а це дає можливість правдиво висвітлювати усе, що відбувається в області.Ми розуміємо, що сучасна людина споживає медіа через смартфон. Тому ми йдемо за глядачем в соціальні мережі, «YouTube», інтернет-трансляції. Сьогодні ми посилено працюємо над дистриб’юцією контенту, щоб кожен проект дійшов до свого глядача. Попереду нові формати, з якими будемо вчитися працювати».

 В квітні 2018 був проведений тендер, в якому знов перемогла компанія «Фактум груп», новий замір почнеться  в червні 2018 року. Географія дослідження зміниться, якою вона буде можна дізнатися у представників «Фактум груп». Наявність рейтингів дозволить регіональним ТБ залучити рекламодавців, як національних, так і регіональних, також допоможе  побудувати  соціально-демографічний портрет телеканалу, що дозволить відкоригувати сітку мовлення, що призведе до збільшення аудиторії, відповідно збільшення вартості реклами, а вибір оптимального медіа плану за даними критеріями, збільшить кількість лояльних рекламодавців.

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 4400  Коментарів: 0
Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 10942  Коментарів: 0