Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

12.4.2017 17:55 | Автор:

НАМ оголошує конкурс відкритих пропозицій щодо дослідження перегляду локальних телеканалів

Метою проведення конкурсу є запровадження єдиної системи вимірювань аудиторії локальних телеканалів в Україні, яка дозволить:

- з’ясувати основні показники ТБ-перегляду локальних телеканалів: рейтинги, частки(долі) в цілому, частки локальних каналів, охоплення, час перегляду та інші показники);

- відстежити динаміку перегляду локальних телеканалів за 15-хвилинним інтервалом

- надати локальним телеканалам можливість аналізувати свою аудиторію, планувати рекламні кампанії на основі зібраних даних та корегувати свою сітку мовлення

Процедура розгляду відкритих пропозицій:

Презентації та додаткові матеріали до них необхідно надсилати Віталію Гордузенку на адресу gorduzenko@nam.com.ua до 17 години 12 травня 2017 р.

Графік проведення конкурсу

Збір пропозицій від дослідницьких компаній до 12.05.2017

Оголошення результатів конкурсу до 16.05.2017

Критерії оцінки

Рішення щодо переможця приймається на засіданні комісії НАМ, шляхом голосування. Результати оголошуються публічно

У випадку, якщо всі претенденти підтверджують виконуваність технічного завдання в повному обсязі, то переможцем обирається компанія, чия цінова пропозиція була нижчою.

У іншому випадку визначається, чи є відхилення від затвердженого технічного завдання такими, що покращують дизайн дослідження або оптимізують вартість дослідження. Якщо відхилення від технічного завдання визнані допустимими у всіх претендентів, то рішення приймається відповідно до пункту 3.1

У випадку, якщо відхилення від технічного завдання визнаються недопустимими, обирається той претендент, в якого не було відхилень від технічного завдання або вони були допустимими

Відповідь на технічне завдання. 

У своїх пропозиціях дослідницькі компанії повинні детально зупинитися на порядку реалізації кожної вимоги Технічного завдання. Якщо певні вимоги не можуть бути виконані, то необхідно вказати причину та зазначити яким чином їх можна замінити для того, щоб це істотно не вплинуло на якість дослідження. Прохання також вказувати можливі уточнення, якщо будь-яке із формулювання є недостатньо чітким. Прохання надавати відповідь у формі презентації зі збереженням нумерації пунктів.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Методологія дослідження – метод СAWI - он-лайн опитування, методика  DayAfterRecall, можливий добір респондентів за допомогою CATI та/або СAPI. Дослідницька компанія може запропонувати свою методологію.

Періодичність дослідження

Дослідження складається з двох хвиль.

Дані дослідження надаються не рідше двох разів на рік, відповідно графіку, який буде узгоджений з дослідницькою компанією

Предметом дослідження є індивідуальний перегляд локальних телеканалів населенням України, віком 18-54 роки, що проживають у великихмістах:

Базою для вимірювання є перегляд 15-хвилинного інтервалу. Це вихідна величина, на основі якої вираховуються всі інші параметри

Дослідження має містити всі канали представлених міст, які можна приймати за допомогою аналогового та цифрового ефірного, кабельного, супутникового типу прийому сигналу та IPTV.

В соціально-демографічному блоці повинні бути присутні наступні характеристики: вік, стать, освіта, зайнятість, рід діяльності, сімейний стан, наявність дітей, дохід.

Замовник повинен мати можливість без змін вартості додавати 1-3 питання в опитувальник в кінець анкети.

Обсяг вибірки

Вибірка має бути репрезентативною для населення вказаних міст, за статтю та віком

Місто

Кількість респондентів

1 хвиля

Кількість респондентів 

2 хвиля

Дніпро

800

800

Запоріжжя

800

800

Одеса

800

800

Харків

800

800

Рівне 

400

400

Тернопіль

400

400

Франківськ

400

400

Херсон

400

400

Черкаси

400

400

Чернівці

400

400

Чернігів

400

400

Всього за одну хвилю

6000

6000

 

 

 

 

     12 000

Всього за рік

Вибірка в місті має бути рівномірно розподілена на 7 частин -кожен день тижня або як варіант, на 4 частини: понеділок-четвер, п’ятницю, суботу неділю.

Компанія-дослідник може обґрунтувати альтернативний варіант міст та обсяг вибірки.

НАМ залишає за собою право змінювати представленість міст не зменшуючи обсяг вибірки. Зменшення або збільшення обсягу вибірки обговорюється з дослідницькою компаніє.

Процедура відбору респондентів:

Опитуються люди віком від 18 до 54 років, що відбираються відповідно до квотного завдання. В заявках претендентів повинно бути описано, яким чином забезпечується випадковий відбір респондентів

У дослідженні не беруть участь люди, що працюють в наступних професійних галузях: рекламне агентство, маркетинг і маркетингові дослідження, преса, радіо, телебачення, зовнішня реклама.

До дослідження не включаються люди, що приймали участь в аналогічних дослідженнях споживачів та в дослідженнях аудиторії ЗМІ протягом минулих шести місяців.

За одним IP, в одній квартирі можна опитувати лише одну людину.

Заборонено опитувати громадян інших країн,

Забороняється проводити додаткові опитування серед респондентів без згоди

Надання даних:

Дані надаються по закінченню періоду збору даних. Компанія-дослідник повинна вказати необхідну кількість часу для обробки даних.

Зберігання історичних даних протягом усього терміну дії контракту є відповідальністю оператора дослідження.

По закінченню періоду збору даних компанія зобов’язана надати масив даних у відкритому форматі за весь період.

Права на дані належать НАМ.

Програмне забезпечення: Компанія може запропонувати розробку нового програмного забезпечення або адаптацію існуючого. Під час презентації пропонованого програмного забезпечення, компанія повинна описати наступні його характеристики

1. Зміст програмного пакету. Основні функціональні можливості програмного забезпечення. Вимоги до комп’ютерів користувачів.

2. Формули та алгоритми розрахунку медіа показників. Однотипність методики у різних програмних продуктах пакету. Можливості щодо їх корегування. Сумісність з різними форматами дослідницьких даних. Підтримка збереження даних і методик розрахунку медіа-показників.

3. Забезпечення єдності і контроль достовірності результатів в різних конфігураціях і у різних користувачів

4. Контроль несанкціонованого доступу. Можливість віддаленого доступу.

5. Досвід використання програмного забезпечення. Відгуки клієнтів.

6. Можливість он-лайн/оф-лайн версії програмного забезпечення.

НАМ залишає за собою право підписати договір щодо надання послуг з постачання програмного забезпечення з іншою компанією, тому дослідницька компанія має бути готова співпрацювати з іншим постачальником програмного забезпечення, відповідно компанія має бути готова надавати дані у відкритому форматі.

 Перевага буде надана компанії, що має релевантний досвід розробки ПО.

Контроль якості дослідження:

Компанія-дослідник повинна описати процедуру контролю якості дослідження на всіх етапах його здійснення.

Компанія-переможець зобов’язується після кожної хвилі дослідження надсилати НАМ детальний технічний звіт щодо виконаної роботи, указавши основні показники та кількість опитаних по групам.

Процедура зовнішнього контролю:

Замовник має право проводити незалежний аудит. Аудитору надається повний доступ до всіх бізнес процесів, що пов’язані з дослідженням.

За ініціативою компанії-контролера, їй надається контактна інформація респондентів.

Компанія-контролер має право проводити телефонне опитування з офісу оператора дослідження.

За запитом компанії-контролера, їй надається доступ до сирих даних і процедури зважування.

Можливе проведення інших процедур контролю за спільною згодою оператора дослідження та НАМ

Умови контракту:

Заповніть цінову пропозицію

Якщо вартість залежіть від конфігурацій вибірки, дайте окремо вартість для кожної конфігурації.

 Вкажіть графік та умови оплати

 

2017

Вартість дослідження - 12 000 респондентів, при анкеті до 10 хвилин. (просимо до вартості дослідження включити  всі витрати, що характерні постійному дослідженню, оренда офісу і т.д. без програмного забезпечення)

 

Вартість програмного забезпечення

 

 

Остаточне рішення щодо заявки оскарженню не підлягає.

Причини відмови в підтримці заявок не повідомляються.

Прес-центр НАМ

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 23463  Коментарів: 0
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 6968  Коментарів: 0