Join to IAB
User login Login Password Registration Entry

 

News

CategoriesIAB news

30.5.2018 17:50 | Author:

Дані радіослухання в Україні перша хвиля дослідження 2018

На початку 2018 року лідерами в радіоефірі  стали: «Хіт  FM», «Радіо П’ятница», «Люкс FM».

Про це свідчать дані першої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar TNS в Україні».

Опитування проводилось з 29.01. по 15.04.2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 161 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про зростання  середньотижневого охоплення у радіостанцій, які на даний момент займають перші чотири місця, за цим показником(Reach%), а саме: «Хіт  FM», «Люкс FM», «Радіо П`ятница», «Рускоє радіо Україна».

За показником рейтингу AQH% Топ-чотири радіостанцій в цій хвилі є таким: «Хіт  FM», «Радіо П`ятница», «Люкс FM», «Шансон».

Директор з маркетингу UMH radiogroup Юлія Резніченко зазначила: «Ринок вже звик до другого рейтингу «Радіо П'ятниці» по мережі, а в першу хвилю 2018 року, радіостанція вперше також посіла друге місце ще й по Києву. Менше 3-років знадобилося станції, щоб виконати поставлені перед нею стратегічні цілі. Це очевидний успіх».

Згідно прогнозу експертів Всеукраїнської рекламної коаліції щодо радіореклами:  «Цей медіа канал останні кілька років показує унікальну стабільність. Зростання річних обсягів у 20%. Без стрибків-прискорень, без падінь- провалів. Найактивнішими рекламодавцями на радіо залишаються рітейлери».

Дослідження RadioResearch проводиться компанією «Kantar TNS в Україні» методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 29.01 по 15.04 2018 року. Вибірка склала  10161 респондент.

 

Прес- служба  Радіокомітету 

Back to

 

Blog IAB

Ольга Большакова
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Views: 4400  Comments: 0