Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

15.5.2017 10:38 | Автор:

Дані першої хвилі радіо слухання 2017: «Хіт FM» зберігає лідерство. Шансон» і ROKS покращили свої позиції у топ-10

Міжгалузеве індустріальне об’єднання «Радіокомітет» оприлюднило дані першої хвилі дослідження радіослухання за 2017 рік в містах України з населенням понад 50 тисяч осіб. Здійснює його компанія «Kantar TNS в Україні».

Опитування тривало з 30 січня по 9 квітня 2017 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 13746 респондентів.

«Хіт FM» посідає першість за основними показниками. Проте, у порівнянні з попередньою хвилею, у топі найкращих радіостанцій відбулись певні ротації. Зокрема, за показником рейтингу свої позиції підвищила радіостанція «Шансон»: піднялась з п’ятого на друге місце, відновивши свої позиції відповідного періоду 2016 року. «Радіо П’ятниця» залишилась на третьому місці у топі. Також до п’ятірки лідерів входять «Люкс FM» та «Русское Радио Украина».

За показником охоплення «Русское Радио Украина» випередила «Авторадіо» і посіла четверте місце. Покращала свої показники і станція «Шансон», яка піднялася на дві позиції – з восьмої на шосту сходинку. Також у топ-10 охоплення увійшла радіостанція ROKS. Варто зазначити, що позиції радіостанції зміцнились й за показником рейтингу (ROKS піднялася з восьмого на шосте місце).

 

«Портрет слухача радіо залишається стабільним та привабливим з погляду рекламодавця. Зокрема, серед слухачів радіо у віці 12-65 років, які проживають в містах з населенням 50 тис+, більше половини, а саме – 57% становлять чоловіки, 58% радіослухачів мають в сім’ї автівку, 66% з них одружені, а третина (32%) має дохід понад 7 тис грн на місяць», – розповідає Керівник центру досліджень Незалежної асоціації телерадіомовників та координатор техкому «Радіокомітету» Віталій Гордузенко.

Директор рекламного агентства RADIO Expert Любов Рогач відзначила позитивну ситуацію на ринку радіо в цілому, зокрема, попит на радіорекламу залишається досить високим.

За її словами, суттєво структура рекламодавців не змінилася – левову частку займають спонсорство (алкогольні напої), нерухомість та рітейл: «Якщо порівнювати рівень заповнюваності рекламних блоків аналогічних періодів цього і минулого року, то зараз попит вищий  в середньому на 4-5%. Високому попиту на радіо сприяє і ситуація з аутдором».

Дослідження RadioResearch проводиться компанією «Kantar TNS в Україні» методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 30 січня по 9 квітня 2017 року. Вибірка склала 13746 респондентів.

Прес-служба «Радіокомітету»

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Переглядів: 7987  Коментарів: 0
Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 7243  Коментарів: 0