Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

28.12.2016 14:11 | Автор:

Дані четвертої хвилі радіослухання: рекламодавці більше інвестують у радіо

Міжгалузеве індустріальне об’єднання «Радіокомітет» оприлюднило дані четвертої хвилі дослідження радіослухання за 2016 рік в містах України з населенням понад 50 тисяч осіб. Здійснює його компанія «Kantar TNS в Україні».

Опитування тривало з 26 вересня по 4 грудня 2016 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 427 респондентів.

Топ найпопулярніших радіостанцій суттєво не змінився. «Хіт FM» завершує рік на лідерській позиції, другу сходинку посідає «Люкс FM», який випередив «Русское радио Украина» за показником рейтингу. На третій сходинці за показником рейтингу – «Радіо П’ятниця», а за тижневим охопленням – «Ретро FM». У порівнянні з аналогічною хвилею минулого року знизились показники радіо «Шансон». Також у топ-10 за показником охоплення увійшло радіо «Мелодія».

«Дані останньої у 2016 році хвилі дослідження показали достатньо стабільний результат серед радіостанцій, попри невеликий спад охоплення у більшості з них: ТОП-5 залишились незмінними, нижчі за охопленням станції також практично не змінили свого рангу в загальному рейтингу», – зазначив Сергій Борсук, директор UMG.

Портрет радіослухача четвертої хвилі також стабільний. У порівнянні з минулими хвилями частково зросла кількість користувачів з вищою освітою (51%) та активних користувачів інтернету (77%). Найбільшими прихильниками радіо залишаються люди зі середнім доходом (36%) та вище середнього (26%), з власним автомобілем (58%).

Одним з головних висновків 2016 року, на думку старшого експерта з радіо планування Publicis One Ukraine Василя Кожемякіна є те, що рекламодавці дедалі активніше інвестують у радіо. «І це не дивно, оскільки в правильному підході планування і при крос-медійній підтримці цей канал дуже ефективний і відносно не дорогий», – зазначив він. А 2016 рік, за словами пана Кожемякіна, показав шалений приріст і 100% «солд-аут».

На 2017 рік експерт з Publicis One Ukraine також дає оптимістичний прогноз: «Значна інфляція інших медіаканалів позитивно позначиться на продажах радіоефіру у 2017 році, однак перше, про що потрібно задуматися селлерам, це про те, як дотриматися ціноутворення так, щоб зберегти «солд-аут» на рівні 90 - 100%, і не злякати рекламодавців новими прайсами. Боротьба за частку проданого інвентаря тільки розпочинається. А чи зможуть радіохолдинги знайти «золоту середину», покаже 2017 рік».

На думку Сергія Борсука, підвищення реальної вартості радіо є основним викликом на 2017 рік. А от щодо найяскравіших подій 2016 року він відзначає введення квот на українську музику в ефірі. «Не всі радіостанції були на 100% готові на момент початку дії закону, але прогрес з того часу стає помітнішим. Програмні директори сьогодні в пошуках якісної музики, що не лише не вибиватиметься з формату станцій, а й навпаки – прикрашатиме та збагачуватиме ефір. Віримо, що пошуки будуть дедалі успішнішими», – каже він.

Дослідження RadioResearch проводиться компанією «Kantar TNS в Україні» методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 26 вересня по 4 грудня 2016 року. 

Прес-служба «Радіокомітету»

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 13386  Коментарів: 0
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 6968  Коментарів: 0