Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Медіа новини

«Тавр Медіа» спростовує домовленості з Нацрадою про отримання київської частоти «Радио Вести»

Голова правління радіогрупи «Тавр Медіа» Ігор Чернишов спростував заяву керівниці холдингу «Вести Украина» Ольги Семченко про нібито домовленості групи «Тавр» з Національною радою з питань телебачення і радіомовлення (Нацрадою) про виділення «Тавру» київської частоти «Радио Вести» 104,6 МГц у разі непродовження «Радио Вести» ліцензії.

Про це пан Чернишов написав на своїй сторінці у Facebook.

«Як голова правління радіогрупи "Тавр Медіа" офіційно заявляю, що у нас не те, що немає домовленості щодо київської частоті 104.6, у нас не було навіть розмов на цю тему. Ми не займаємося інформаційним радіо. У наших планах відсутнє будь-що, пов'язане з цією частотою. Зате в них присутній намір подати до суду на пані Семченко за наклеп, що ганьбить честь і ділову репутацію нашої компанії. Прохання надалі не вплутувати нас у свої проблеми, хоча як колега по радіобізнесу бажаю якнайшвидшого їх вирішення», – написав він.

 

Зазначимо, Ігор Чернишов таким чином відреагував на пост Ольги Семченко, в якому вона стверджує, що в «Тавр Медіа» є домовленості з Нацрадою щодо київської частоти 104,6 МГц компанії «Дивосвіт» (юридична особа «Радио Вести»), на якій зараз мовить «Радио Вести», але якому Нацрада може не продовжити ліцензію.

«Глава Нацради Артеменко вже пообіцяв частоти "Радио Вести", зокрема частоту 104,6 в місті Києві, групі "Тавр". Тому ми будемо вважати того, хто виграє конкурс на цю частоту 104,6 в Києві співучасником злочину щодо незаконного відбору ліцензій у Радіо Вести», – написала пані Семченко у Facebook.

На сайті «Вестей» також опублікована відповідна новина з назвою: «Ольга Семченко: Голова Нацради вже пообіцяв частоти Радио Вести віддати групі Тавр».

Раніше видання «РБК Україна» з посиланням на гендиректора радіогрупи «Люкс» Роман Андрейка писало про те, що радіохолдинги «Люкс» і «Тавр медіа» цікавляться частотами радіокомпанії «Онікс» («Перець ФМ»), яку холдинг «Вести Украина» придбав кілька років тому в Андрія Карпія, але на яких Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не дозволила запустити «Радио Вести». Нині «Вести Украина» виставили цю компанію на продаж. У матеріалі також зазначено, що холдинг «Вести Украина» купував частоти за майже $ 6 млн доларів, а нині вартість активу, за оцінками медіаексперта Андрія Соломахи, знизилася до близько $ 500 тис.

Нагадаємо, що перед Новим роком медіахолдинг «Вести Украина» публічно повідомив про можливе скорочення працівників «Радио Вести» через можливе непродовження ліцензії радіостанції Нацрадою.

Як відомо, «Радио Вести» мовить у Києві, Харкові та Дніпрі на базі ліцензій трьох радіокомпаній – ТОВ «ТРК "Дивосвіт"», ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Мастер"» і ТОВ «ТРК "Світ"». Строк дії двох ліцензій (на мовлення в Києві та Харкові) завершується в лютому 2017 року. Радіокомпанії звернулися до Нацради із заявами про продовження ліцензій «Радио Вести», але Нацрада досі не розглянула ці заяви.

29 грудня 2016 року медіахолдинг «Вести Украина» заявив, що Нацрада зволікає з розглядом заяви «Радио Вести» про продовження ліцензії, і тому повідомив працівників радіостанції про можливе скорочення. Заступниця голови Нацради Уляна Фещук у коментарі «Детектору медіа» повідомила, що ліцензії «Радио Вести» діють, доки Нацрада не розгляне заяви (навіть якщо строк дії ліцензій закінчився), і Нацрада ще буде приймати рішення за заявами радіокомпаній.

19 січня голова Нацради Юрій Артеменко спрогнозував, що рішення щодо продовження строку дії ліцензії «Радио Вести» буде непростим. Судячи з його слів, у регулятора є сумніви в прозорості власності радіостанції. Тим часом колектив «Радио Вести» звернувся за підтримкою до європейських колег, тому що занепокоєний відсутністю відповіді Нацради щодо продовження ліцензії радіостанції.

24 січня стало відомо, що Нацрада звернулася до Служби безпеки України з проханням перевірити розповсюджену у ЗМІ інформацію, що колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко є кінцевим бенефіціаром «Радио Вести». Реагуючи на це, медіахолдинг «Вести Украина» заявив, що СБУ не вповноважена надавати інформацію про бенефіціарів телерадіоорганізацій.

На додачу до підозр у непрозорій структурі власності «Радио Вести» має кілька попереджень від Нацради. Останнє попередження Нацрада оголосила ТОВ «ТРК "Дивосвіт"» (київська частота «Радио Вести») 24 листопада 2016 року за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.

Крім трьох радіокомпаній, які мовлять як «Радио Вести», холдинг «Вести Украина» володів ще кількома радіокомпаніями, на базі яких хотів запустити «Радио Вести». Мова йде про придбані восени 2014 року в Андрія Карпія («Перша українська радіогрупа») чотири радіокомпанії (з мережею на 27 міст): ТОВ «ТРК "Онікс"» (позивний – «Перець FM», 23 частоти), ТОВ «ТРК "Стильне радіо"» (DJ FM, 1 частота), ТОВ «ТРК "Нота"» (Best FM, 2 частоти) і ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Комра"» (Best FM, 1 частота).

У грудні 2014 року компанії захотіли змінити позивні на «Радио Вести» і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора. Відтоді Нацрада кілька разів оголошувала компаніям попередження – зокрема, за недотримання програмної концепції. 15 вересня 2016 року регулятор черговий раз відмовив у переоформленні їхніх ліцензій.

15 вересня 2016 року Нацрада відмовила в продовженні ліцензії одній з компаній – ТРК «Стильне радіо», що володіла однією частотою в Мелітополі Запорізької області. Підставою стали кілька отриманих компанією попереджень. Крім того, голова Нацради Юрій Артеменко закликав медіахолдинг «Вести Украина» нарешті оприлюднити ім’я справжнього власника: «Скажіть, що ваш власник Клименко (Олександр Клименко - екс-міністр доходів і зборів, який нині перебуває в розшуку. - ДМ), і пишайтеся цим, принаймні це буде чесно».

1 грудня 2016 року стало відомо, що холдинг «Вести Украина» повернув попередньому власнику Андрію Карпію одну з придбаних у нього радіокомпаній – ТРК «Нота», що володіє двома частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести». Перед тим ЗМІ повідомляли про наміри холдингу «Вести Украина» продати ТРК «Онікс», що володіє 23 частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести».

28 грудня 2016 року стало відомо про закриття з 1 січня 2017 року телеканалу UBR, що також належить медіахолдингу «Вести Украина». 12 січня Нацрада анулювала ліцензію на супутникове мовлення телеканалу UBR (ТОВ «ЄС продакшен груп») за зверненням самої компанії.

При цьому голова Нацради Юрій Артеменко поцікавився у виконавчого директора холдингу «Вести Украина» Андрія Кошевого, чи означає відмова від супутникової телевізійної ліцензії, що медіахолдинг відмовився від своїх планів запустити конвергентне медіа у форматі «радіо віжн» (radio vision – радіо з відеотрансляцією зі студії). Андрій Кошевий відповів, що «для цього не потрібна ліцензія», і додав: «Ми виходимо з-під дії Нацради».

За неофіційними даними власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко. Але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром.

Детектор медіа

Більше новин

 

Блог НАМ

Ольга Большакова
Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Переглядів: 7987  Коментарів: 0