Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Медіа новини

Що слухають чоловіки? Дані дослідження

Чоловіки люблять слухати рок, танцювальну музику та  розмовне радіо, тому й обирають радіостанції  відповідних форматів. Про це свідчить дані об’єднаної третьої та четвертої хвилі досліджень, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріальне об'єднання «Радіокомітет» компанія GfK.

У топ-10 радіостанцій, які мають найбільшу частку чоловічої аудиторії увійшли: «Радіо ROKS» та «Джем ФМ» (рок музика),  Kiss FM та  DJFM (танцювальна музика), «Голос столиці», «Радио Вести», «Радіо 24» (розмовне радіо). А також розважальні станції - «Перець ФМ» та «Любимое радио».

Типовий слухач цих радіостанцій – чоловік, віком 25-44 років. При цьому  танцювальні радіостанції мають більшу частку молодої аудиторії, а розмовні – старшої. DJFM, Kiss FM та  Rocks, за даними GFK, найбільш активно слухають через інтернет.

Рок

Топ «найчоловічіших» радіостанцій очолює – «Радіо ROKS». В ефірі радіо станції переважає музика стилів рок та хеві-метел 80-тих років.

Минулий рік довів, що «Радіо ROKS» може виходити за межі формату радіостанції і влаштовувати успішні івенти. «Аудиторії радіо ROKS  та КІSS Fm вимагають до себе чесності, відвертості та абсолютної відданості тому, що ми пропагуємо в ефірі» , - зазначила маркетинг-директор групи «ТАВР» Оксана Шавель.

Минулого року в ефір радіо ROKS вийшов проект «Бойовий привіт», у якому слухачі висловлюють  підтримку солдатам української армії. З осені 2014 року кожне  ранкове шоу радіостанція розпочинає з трансляції рок-версії гімну України у виконанні Нікіти Рубченка. Також у вересні минулого року радіостанція спільно з партнером ТМ «Козацька Рада» провела День козака. Фестиваль зібрав на Співочому полі понад 11 тисяч людей.

«Це проекти, які виросли з свого формату і можуть виходити на новий рівень. Вони можуть збирати друзів, робити виїзні пікніки, зустрічі, створювати соцгрупи. І люди будуть їх підтримувати, тому що станція їх об'єднує, розділяє їх інтереси, життєві погляди. Це і буде продовження розвитку, тому що у слухачів є така потреба. Вони хочуть сприймати станцію? як друга», - переконаний керівник напрямку «Радіо та преса» компанії GroupM Ігор Романенко.

Друге місце у топі найчоловічіших - за радіо поп-року «Джем ФМ». Станція  також активно розширює свої горизонти.

Так, за словами програмного директора Юрія Петровичева, торік «Джем ФМ» вдалось вивести на  новий рівень премію «НеПопса»: «Колись це був лише один щорічний захід, власне сама церемонія нагородження премії. Цього разу нам вдалося зробити серію концертів. І номінацію «Дебют року» тепер потрібно завойовувати, крім усього, ще й на концертах. А це перевірка не тільки аудиторією радіо, а й можливість подивитися, як колектив сприймається вживу».

Також «Джем ФМ» продовжує відкривати нові імена в рок музиці та підтримувати якісний український роковий продукт.

Танцювальне радіо

Як показує дослідження GfK, частина чоловіків також є прихильниками танцювальної музики. Kiss FM займає третю сходинку топу, а  DJFM – шосту. Обидві радіостанції активно  транслюють різні напрями танцювальної музики. Переважно тематичні хіти виходять в ефір увечері. У денний час на Kiss FM присутні інформаційно-розважальні програми. Після 19:00 і до ранку в ефірі звучать радіошоу діджеїв Kiss FM. А на DJFM надвечір  влаштовують віртуальні вечірки для шумних та веселих компаній (окрім радіоефіру комунікацію зі слухачем радіостанція підтримує через ігрову інтеграцію, BTL, флеш-моби тощо).

За словами Оксани Шавель, команда KISS FM на чолі з Антоном Цесліком  усіляко намагається відповідати потребам слухачів, саме тому і підтримує тренд на європейське майбутнє України: «Свій  вибір і чітку орієнтацію на Захід, на європейські цінності,  KISS FM декларує в ефірі вже 11 років, з моменту своєї появи, що і продовжить успішно робити надалі».

Розмовне радіо

Більш «серйозні» інформаційні формати також є популярними серед чоловіків. У топ-10 увійшли «Голос столиці», «Радио Вести» та «Радіо 24». У зв’язку з напруженими подіями у країні розмовне радіо (talk radio) стало трендом минулого року, увага до радіостанцій такого формату зростатиме і надалі, оскільки слухачі потребують актуальної інформації, коментарів та оцінок. 

За словами програмного директора Ігоря Лемешка,  радіостанція  «Голос Столицы» орієнтується на чоловіків віком 30-55 років  з середніми статками та вище середнього. Саме тому і у новинах, що виходять в ефір цілодобово, станція намагається економічно обґрунтовувати, подану інформацію. «Людина, яка приймає рішення, пов'язані з грошима, може в будь-який час доби почути на нашій станції адекватний коментар експертів економічного та фінансового напрямків», - зазначив пан Лемешко.  Радіостанція враховує й інші інтереси чоловічої аудиторії. Зокрема, «Голос Столицы» приділяє значну увагу людям за кермом, тому щодня в ефір виходить програма автоновин та тематичні проекти. Зокрема, є програми про нерухомість, історії компаній, про бізнес, літературу тощо.

Шеф-редактор інформаційної служби «Факти Радіо 24» Ольга Боровець  стверджує, що формуючи контент, від початку радіостанція орієнтувалась на чоловічу аудиторію і на активних успішних жінок.   «У мирні часи у нас завжди можна було дізнатися про коливання валютних курсів, ціни на пальне, нові гаджети, про законодавчі та податкові зміни. З  початком війни на Сході України у новинах найважливішими стали військові дії», -  зазначила пані Боровець.

За словами програмного директора станції Марти Більської, «Радіо 24» усіляко намагається розширити мережі кореспондентів в усіх гарячих точках, і слідувати принципу «неупередженість і об’єктивність понад усе». Також  радіостанція залучає самих слухачів до творення новин: цілодобова гаряча лінія відкрита для коментарів і прямих включень очевидців з усіх міст України. Пані Більська звертає увагу на те, що «Радіо 24» не припиняє мовити у східних областях і наразі лишається єдиною україномовною станцією у Луганській та Донецькі області.

Прес-служба Радіокомітету

Більше новин

 

Блог НАМ

Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 6964  Коментарів: 0
Ольга Большакова