Присоединиться к НАМ
Вход для пользователей Логин Пароль Регистрация Войти

 

Медиа новости

Журналісти визнали Facebook головним постачальником новин: Ogilvy

Кореспонденти і редактори друкованих ЗМІ вважають головним постачальником новин соціальну мережу Facebook. Про це свідчать результати дослідження міжнародного комунікаційного агентства Ogilvy, повідомляє «Комерсант».

Такої думки дотримується 39% опитаних.

Згідно з опитуванням, на другому місці – традиційні медіа (32%), далі йдуть Google (15%) і Twitter (4%).

В опитуванні взяли участь близько 250 кореспондентів і редакторів друкованих ЗМІ в світі.

Нагадаємо, згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології, основним джерелом інформації про політику для 85,3% українців є телебачення. Для 39,6% респондентів джерелом інформації є інтернет і, зокрема, соцмережі, для 19,7% – радіо, для 17,6% – місцеві газети і журнали, для 9,6% – центральні газети і журнали, для 1,3% – інше.

Фото: Максим Лісовий

Больше новостей

 

Блог НАМ

Ольга Большакова
Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Просмотров: 14058  Комментариев: 0