Join to IAB
User login Login Password Registration Entry

 

Media news

Журналісти визнали Facebook головним постачальником новин: Ogilvy

Кореспонденти і редактори друкованих ЗМІ вважають головним постачальником новин соціальну мережу Facebook. Про це свідчать результати дослідження міжнародного комунікаційного агентства Ogilvy, повідомляє «Комерсант».

Такої думки дотримується 39% опитаних.

Згідно з опитуванням, на другому місці – традиційні медіа (32%), далі йдуть Google (15%) і Twitter (4%).

В опитуванні взяли участь близько 250 кореспондентів і редакторів друкованих ЗМІ в світі.

Нагадаємо, згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології, основним джерелом інформації про політику для 85,3% українців є телебачення. Для 39,6% респондентів джерелом інформації є інтернет і, зокрема, соцмережі, для 19,7% – радіо, для 17,6% – місцеві газети і журнали, для 9,6% – центральні газети і журнали, для 1,3% – інше.

Фото: Максим Лісовий

More news

 

Blog IAB

Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Views: 22821  Comments: 0
Ірина Вуйцик
Ірина Вуйцик