Новини. Дослідження ринку28.8.2014 Подаем рекламу на радио: что нужно знать предпринимателю
Prosto проверить эффективность рекламы на радио – ее результаты вы увидите уже после первых же эфиров. Но чтобы кампания оказалась успешной – нужно разбираться в тонкостях отрасли. О полезных рекламодателям нюансах аудиорекламы рассказывает Prostobіz.ua 29.7.2014 Инфографика: украинцы не хотят платить за телевидение
17 июля в Донецке прекратили вещание основные украинские телеканалы, еще раньше без них остались жители Крымского полуострова. По словам заместителя технического директора XtraTV Юрия Темченко, подобные действия только провоцируют бум на установку так называемых «горынычей».
|
Радіокомітет
«Радіокомітет» – міжгалузеве об’єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України - група «ТАВР», «Український Медіа Холдинг», Business Radio Group, «Люкс» та рекламні агенції (Publicis Groupe, Група АДВ Україна, Group M, UMG та Radio Expert) та, у якості управляючого партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників (НАМ).
«Радіокомітет» створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній. Сьогодні «Радіокомітет» об'єднує 100% ринку радіо.
Голова міжгалузевого об'єднання "Радіокомітет" - Катерина М’ясникова Координатор міжгалузевого об'єднання "Радіокомітет" - Віталій Гордузенко
Рейтинги українських радіостанцій «Радіокомітет» розширився і планує збільшити частку радіо у рекламному «пирозі» |
Блог НАМВіталій Гордузенко![]()
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 22011 Коментарів: 13
|