Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

Новини. Дослідження ринку

28.8.2014

Подаем рекламу на радио: что нужно знать предпринимателю

Prosto проверить эффективность рекламы на радио – ее результаты вы увидите уже после первых же эфиров. Но чтобы кампания оказалась успешной – нужно разбираться в тонкостях отрасли. О полезных рекламодателям нюансах аудиорекламы рассказывает Prostobіz.ua

29.7.2014

Инфографика: украинцы не хотят платить за телевидение

17 июля в Донецке прекратили вещание основные украинские телеканалы, еще раньше без них остались жители Крымского полуострова. По словам заместителя технического директора XtraTV Юрия Темченко, подобные действия только провоцируют бум на установку так называемых «горынычей».

Всі новини розділу

 

26.6.2015

З початку року реклама в пресі скоротилася на 39%, в ООН – на 15%, а на радіо зросла на 3% - ZenithOptimedia

За даними ZenithOptimedia, протягом січня-травня 2015 року обсяги реклами в друкованих ЗМІ в Україні скоротилися на 39% у порівнянні з січнем-травнем 2014 року, обсяги зовнішньої реклами скоротилися на 15%, а обсяги реклами на радіо зросли на 3%.

 

Лідером по рекламі у пресі лишається категорія торгівлі. Обсяги реклами категорії косметики скоротилися на 29%, здебільшого через зменшення активності Procter & Gamble та L'Oreal. Єдина категорія, що показала зростання, - телеком (на 13%).

 

 

 

 

 

Клікніть для збільшення

 

У зовнішній рекламі на 30% зросла категорія нерухомості - завдяки активності компаній Development Creative Group, Energopol та City Group. Телеком скоротився на 18% через зменшення активності «Астеліту». У категорії торгівлі найбільше скорочення витрат на зовнішню рекламу показали Comfy, «Фокстрот» та «Алло». Samsung та Приватбанк скоротили свою активність наполовину.

 

 

 

 

 

 

Абсолютний лідер зростання реклами на радіо - категорія нерухомості. Найактивніші рекламодавці - «Недвижимость-центр» та K.A.N. Найбільше зростання рекламних надходжень - у двох радіостанцій: Kiss FM та «Русское радио».

 

 

 

 

 

 

Нагадаємо, раніше ZenithOptimedia повідомило про те, що ринок телевізійної реклами у січні-травні 2015 року у термінах WTRP зменшився на 4%, причому травень 2015-го показав 10-відсоткове зменшення у порівнянні з квітнем 2015-го.

 

З початку року найактивнішою категорією рекламодавців на ТБ були фармацевти. Найбільше зростання демонстрував телеком у зв'язку з просуванням 3G. Чимале зростання - 29% - показали також алкогольні компанії. Зокрема, Sun InBev та Carlsberg Group збільшили свою активність на 56% та 95% відповідно.

"Телекритика"

назад

 

Блог НАМ

Ірина Вуйцик
Ірина Вуйцик
Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 2082  Коментарів: 0